Gå til innhold

Himmel og hav for et liv i magen !!

Anbefalte innlegg

Er i uke 29 og de to siste dagene har det tatt helt av i magen !! Går vel knapt en time uten at jeg kjenner mageboeren !! Det hikkes , sparkes , trykkes og vris hele tiden !! Veldig moro da : ) er dette utelukkende et godt tegn eller kan det bli for mye liv ???

Mye man skal lure på ; ))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087783-himmel-og-hav-for-et-liv-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille gutt som nå er 4 mnd, var VILL i magen!! Kjente MASSE liv hver eneste dag, helt fra jeg begynte å føle det skikkelig, rundt uke 18. Helt siden første UL i uke 12, ble det sagt at dette var en sterkt kar. Ble mange UL etterhvert, siden jeg hadde SF, og alle sa at dette var en veldig sterk gutt, drev å øvde på pusteøvelser og turnet rundt. Og når han ble født, hørte jeg det samme på barsel og, at dette var en usedvanlig sterk gutt. Nå 4 mnd etter sier lege, fysioterapeaut og helsesøster det samme. Han har vært tidlig ute med alt, og full av liv :) Så tror det bare er positivt jeg! Kos deg!! Savner livet i magen allerede jeg, selvom det såklart er enda bedre å ha han på utsiden ;)

Anonymous poster hash: f2c8d...54a
Gjest flykræsj

Skikkelig Texas her også :) Tror det er en kickbokser inni der ;) I tillegg har hun plassert seg i seteleie og jeg får noen saftige spark rett mot blæra innimellom :-/ Er i uke 31 nå da, så bevegelsene har endret litt karakter, men likevel aktivitet stort sett "hele tiden"

Tar det som et godt tegn jeg!

Leste i ei boka at mini sover 90-95% av tiden... Jeg vil nå heller si det er omventdt :P her er det og full rulle! Hele tiden går sjelden 1 time uten turning og kraftig "rulle" bevegelser... Men jeg tror mini er sjenert :P når jeg tar på magen mens han driver på og sparker og dytter så fortsetter han bare og dytter rompa inn i hånda, men hvis noen andre skal forte seg å kjenne og legger hånden på magen så blir det stopp med en gang... Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...