Gå til innhold

Hvorfor vil yngre menn ha eldre kvinner og eldre menn ha yngre kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?   :lol:

Anonymous poster hash: 6af4b...0fa
Skrevet

Tja si det. Merker selv at de mennene jeg synes er knakende kjekke og som får "blodet til å bruse" er yngre enn meg.

Begynner å bli gammal røy. Problemet er bare at huet mitt henger ikke med. Det tror til tider at jeg er 20 år fremdeles.

Anonymous poster hash: 4ebfa...7bf
Skrevet

Det er vel ingen hemmelighet eller noe som er nytt. Jeg lurer på hvorfor du spør? Noen opplevelser selv du ønsker å dele?

Anonymous poster hash: 48392...33a
Skrevet

vil vi det?

jeg faller for "eldre" menn

Anonymous poster hash: bfc09...966
Skrevet

Tror vi trenger flere menn på forumet for å svaret på det spørsmålet... 

Anonymous poster hash: 96b8f...8a8
Skrevet

Vel, kanskje fordi alle menn stort sett vil ha kvinner som er, la oss si 25 år. Så om en mann er 20, vil han ha eldre dame, om en mann er 30, vil han ha yngre dame. Eller om han er 18 eller 60, for den saks skyld... 

Kanskje det er naturlig at menn søker kvinner i sin mest fruktbare alder?

Anonymous poster hash: e21ba...ece
Skrevet

Vel, kanskje fordi alle menn stort sett vil ha kvinner som er, la oss si 25 år. Så om en mann er 20, vil han ha eldre dame, om en mann er 30, vil han ha yngre dame. Eller om han er 18 eller 60, for den saks skyld... 

Det er kanskje noe i din teori, men stemmer ikke helt med yngre gutter/menn som gjerne vil ha damer som er rundt 40. ;) Her er det nok fantasi om en seksulet erfaren dame som spiller inn....

Skrevet

jeg spør fordi, yngre gutter og menn på tyve år er de som faller for meg, guttungene blir stup forelsket og de eldre mennene er jeg usikker på hva vil med meg, noen har fortalt at jeg er den dama (personlighet) de ønsket seg før de ble gift.
jeg er ikke vant til og dra ut med menn, aldri vert på date og bare vert uheldig med de fem kjærestene jeg har hatt. jeg ville syntes det ble galt å vere med en mann på 40, på grunn av mamma og pappa,
selv liker jeg litt eldre menn, har vert den som liker yngre og eldre,

må si at en på 35-40 intresserer meg, men kunn fordi han både er kjekk og har livet på plass, men jeg blir ikke tiltrekt egentlig og det blir litt feil. 

yngre menn er jeg ikke intressert i for jeg føler ikke de er voksne nok, bare usæriøst og vet ikke det å vere foreldrer.

så vil gjerne ha en kar mellom 24-30 år da, det kunne nokk passet meg. alder betyr noe for meg. eller kanskje det bare er for tidlig for meg til og finne noen. liker ille godt og være singel også. 

men likevel forstår jeg ikke, jeg og min mor kan vere ut på byen sammen, da får hun oppmerksomheten fra de på min alder, mens jeg får oppmerksommhet fra de på hennes alder :/ 

Skrevet

Det er kanskje noe i din teori, men stemmer ikke helt med yngre gutter/menn som gjerne vil ha damer som er rundt 40. ;) Her er det nok fantasi om en seksulet erfaren dame som spiller inn....

Okey, den er jeg med på. Har en yngre mann lyst på en 40 åring, så er det jo mulig det handler om seksuell tenning av noe slag (erfarenhet f.eks). 

Men, jeg har faktisk aldri møtt en mann som ønsker en eldre dame, kun omvendt, så må innrømme teorien min kun var akkurat det, en teori ;) 

Skrevet

Okey, den er jeg med på. Har en yngre mann lyst på en 40 åring, så er det jo mulig det handler om seksuell tenning av noe slag (erfarenhet f.eks). 

Men, jeg har faktisk aldri møtt en mann som ønsker en eldre dame, kun omvendt, så må innrømme teorien min kun var akkurat det, en teori ;)

Jeg husker godt når jeg var 18 - 19 at vi gremtes oss over yngre gutter som hadde ligget med gamle damer. (som vi mente damer på 40 var). Det er nok ikke veldig mange jenter i 18 - 22 års alderen som får høre dette av gutter på samme aldre, men det er definitivt en snakkis blandt guttene selv.

Skrevet

Jeg husker godt når jeg var 18 - 19 at vi gremtes oss over yngre gutter som hadde ligget med gamle damer. (som vi mente damer på 40 var). Det er nok ikke veldig mange jenter i 18 - 22 års alderen som får høre dette av gutter på samme aldre, men det er definitivt en snakkis blandt guttene selv.

Man skal ikke bry seg så mye om hva andre tenker og mener og heller konsentrere seg om det liv man selv ønsker å leve. :)

Anonymous poster hash: 7e32b...8da

Skrevet

Jeg er selv snart 40, og blir stadig vekk sjekket opp av veldig unge menn. En av dem var faktisk bare nitten, og jeg kan ikke hjelpe for å føle utelukkende ubehag og vemmelse over det. De er jo like gamle som noen av mine venninners barn! Hver gang jeg er ute eller på fest, så skjer dette. Og i fare for å virke innbilsk, så kan jeg fortelle at jeg selv mener jeg er midt på treet pen. Ingen sylfide og helt ordinær. :mellow:

Skjønner det ikke - og synes ikke det er sexy en plass! Sist jeg ble sjekket opp, var av en på 32. Til og med det var i grenseland syns jeg :D

Liker utvilsomt menn på min egen alder, eller gjerne litt eldre menn. Guttunger får holde seg til sin egen aldersgruppe :P

Skrevet

Eldre menn vil ha yngre kvinner pga at sex driften deres er kompertibel og visa versa

Anonymous poster hash: 907a0...79f

Skrevet

Det vanlige er at det er omvendt.

Anonymous poster hash: 73672...7ad
Skrevet

At eldre menn skyr yngre kvinner og at yngre menn skyr eldre kvinner?

Anonymous poster hash: 7e32b...8da

Skrevet

det er da en grunn til at jeg spør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...