Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det høres sprøtt ut, det er sprøtt, men kroppen min har nesten noe fantomspark lignende greier. Jeg har jo gått gravid flere ganger og sette er ikke luft bobler liksom.

Det er rett ved skambeinet, og den typiske fiskehalen. Skjedde flere ganger igår. Seriøst jeg blir gal, kroppen min er en eneste stor forvirring.. Hehe

Måtte bare få ut galskapen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087770-seri%C3%B8stfantomspark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha! Ligger på sofaen med sjukt mageknip, au! Var så vondt at jeg måtte gå hjem tidligere. Hatt skikkelig vondt i ene eggstokken og, det har heldigvis roa seg, tenkte på exu med en gang! Hadde et sånt illebefinnende forrige uke også, det gikk over når jeg fikk vært skikkelig på do. Kjipe greier!

Ligger selv på sofaen med skikkelig magekramper, men det er fordi jeg spiste risgrøt, og magen mine liker ikke melkeprodukter..doh.. Men det gir seg som regel når jeg får gått på do.

Men det du sier er ganske vanlig. Traumene er såpass i ulage nå, så man kan få mye kramper... Jeg Harvard slikt 11. År, hehe så.. Men skal ikke være farlig i graviditeten. Mer vanlig så slapp av, og gå på do :) det venter jeg på hahaha... Åh tre dager til ul, og jeg er piss nervøs....

Skjønner det, men du får tenke på at sjansen er størst for at alt er bra:-) Jeg har begynt å slappe av litt mer, men ble redd i stad! Hvis det fortsetter å gjøre vondt i eggstokken får jeg få det sjekka, kan jo være en cyste og. Men er vel sikkert luft og sånt, siden det gjør vondt i hele magen.

Annonse

Hehe samme her :) jeg må finne mammabukser. Joda prøvde mine vanlige. De går på, men det er vondt. Prøvde med strikk i knappen, buksa detter ned.. ellers takk. Kulen har kommet for å bli så jeg kan like gjerne finne det.. jeg har ingen jeg føler jeg må skjule graviditeten for, det er bare flaut å få spm når jeg er i min 7 uke. Haha kleint

Annonse

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

jeg er 177,5cm høy og veier til vanlig 60-62kg, Jeg er nå 8+5 og magen min vises godt. Det er jo noe med at det er tredje gangen kroppen min skal gjøre plass til en voksende livmor, og så presses alt av "mageinnhold" som normalt ligger lenger ned i bekkenet lenger opp, og popper ut :P Jeg må iallefall bruke gravidbuksene mine nå. har ikke sjangs å komme meg inn i mine vanlige bukser, for ikke å snakke om hvor ubehagelig det er å presse seg inn i bukser som er for trange, og spesielt når man er kvalm... 

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Kan jo legge til at første gang jeg gikk gravid kom magen når jeg var 13 uker på vei, og vistes godt for andre når jeg var ca 15 uker på vei. Med nummer to ble jeg spurt direkte når jeg var 9 uker på vei, så det er ganske likt denne gangen som forrige gang =)

Hehe det skal jeg love deg at de har gjort!!! Det er ikke sjans å skjule, så om alt er fint på ul på mandag så gidder jeg heller ikke prøve å skjule. Haha i verste fall si j er lenger på vei haha. Jeg har jo termin i juni, men babyen skal nok komme ut i mai.

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

ja når du har hatt KS to ganger før så blir det vel det denne gangen også? =) de pleier jo å bli gjort en stund før termin? Når man har sett hjerterytme etter 7 fullgåtte uker er risikoen for SA like liten som etter uke 12 mener jeg å huske :)

Ja jeg får dem ikke ut på vanlig måte. Vel jeg skal kreve at det blir gjort en stund i forveien da forrige gang gikk det dårlig. De satt ks til dagen før termin! !!! Selvfølgelig ville gutten komme dagen før.. ble 18 timer med intense rier utenså.mye som 1 min pause mellom...

nr 1 var akutt.. så vil kreve et par uker før..

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

planlagt KS til dagen før termin er jo gambling! Det sier seg jo selv at det er en god sjanse for at den fødselen går i gang av seg selv.. Jeg har hatt to naturlige fødsler uten så mye som en liten rift, men forrige fødsel var mer enn tøff. Denne gangen skal jeg be om at epidural settes med en gang det er mulig. evt at de sjekker leiet til babyen, for forrige gang roterte babyen feil, og det resulterte i en særdeles vanskelig og smertefull opplevelse som virkelig IKKE frister til gjentakelse. Jeg gruer meg rett og slett veldig til ny fødsel!

Huff har full forståelse for at du gruer deg!! Aldri prøvd vanlig fødsel( men hatt riene så det holder etter) før det gikk dårlig med førstemann så hadde jeg panikk for fødsel ..

ja de satt dagen før for de følte de ikke hadde tid uken før.. trodde jeg skulle slippe de grusomme smertene men den gang ei. Kroppen min jobber så sykt hardt så redd for å oppleve det igjen...

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Med datteren min gjorde de ALT (tok vannet og satte riestimulerende som ble skrudd opp etterhvert som tiden gikk...) for å forsterke riene for å hjelpe å drive henne nedover, men hun hadde jo ikke rotert nok, så hun måtte rotere mot bekkenet, og det gikk SAKTE, samtidig som jeg hadde en helt forferdelig trang til å presse. Det var bare så vondt at jeg ville dø. Har hørt fra flere som har fått riestimulerende at de har opplevd den fødselen som vondere enn fødsler der de kun har hatt "egenproduserte" rier. Håper jeg slipper drryppet denne gangen iallefall!

Med sønnen min var fødselen dobbelt så lang, og jeg hadde vondt, men var mest sliten fordi pressingen tok så lang tid (nesten 1t45min). Datteren min var ute på 3-4 minutter når jeg først fikk lov til å presse... Håper at denne fødselen blir mindre vond iallefall!  

Du må bare stå på kravene, fortell dem hva det gjorde med deg at tryggheten ble revet vekk under deg forrige gang, og at du er redd for å oppleve det samme en gang til! 

Høres ille ut det der :(:( ble satt igang med første.. men jeg kommer aldri videre fra 4 cm. Bekkenet er for lite. Men skulle ønske riene var normale.. med pauser!! Så jeg må krangle for å få det til å skje et par uker i forveien. Tør ikke helvetet igjen. ..

Shit så nervøs for imorgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...