Satya Skrevet 11. oktober 2013 #1 Del Skrevet 11. oktober 2013 Poster her selv om knøttet er 9 mnd. Vi har en høygravid nabo som gjerne vil overta babybilsetet vårt. Babyen vår er 9 1/2 mnd, veier 9 kg blank og har bare såvidt begynt å sitte selv. Håper noen med erfaring kan si noe om det er ok å bytte sete nå? Har tenkt på Besafe izi kombi. En annen ting: Jeg har en god og romslig bil (honda crv). Tror dere jeg trygt kan kjøpe setet på nettet (bor skikkelig grisgrendt til), eller bør en teste setet i bil for å se at det er plass nok? Føler meg så grønn på dette, altså, takknemlig for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 11. oktober 2013 #2 Del Skrevet 11. oktober 2013 Har ikkje erfaring med det setet du har sett deg ut, men i vårt sete (cybex sirona) hadde nok ein baby på 9 1/2 mnd hatt det fint, det har fleire sitteposisjonar og den mest liggande er fin til smådubbing i bilen. Men vi byta ikkje før ved 13-14 mnd. Eg ville heilt klart testa setet, evt google andres erfaringar med samme bil og sete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 11. oktober 2013 #3 Del Skrevet 11. oktober 2013 Vi byttet til combi når knøttet var 7 mnder, og satt helt greit i det. Er god plass til dette sete i en crv (har prøvd). Men ville kanskje heller kjøpt izi plus, som har litt bedre hvilestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliniane Skrevet 11. oktober 2013 #4 Del Skrevet 11. oktober 2013 Byttet til izi combi ved 10 måneder, hun har sittet kjempefint i det helt fra da i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå