Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Får dere med vareprøver, og fikk dere det i magasinet som kom denne uken?Det gjorde ikke jeg Anonymous poster hash: 617e8...01e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Det er ikke alltid det følger med vareprøver, men veldig sjeldent det ikke gjør det. Les brevet som følger med bladet. Hvis det følger med vareprøver, står det alltid omtale av disse prøvene/varene der. Så da kan du finne ut om det er en feilsending eller ikke. Anonymous poster hash: 6c8d3...fd9
Kathrine. Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Eg fekk to blad med to forskjellige medlemsnr. Et med vareprøve og et uten. Lurer på om det var skyllemiddel.
Musemorbr / Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 FreshTec skyllemiddel fra Comfort. Smurt ut over hele bladet. Søpla har aldri duftet bedre.
Tordensky Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har ikke fått bladet mitt denne gangen heller :-( Får sende ny mail...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå