Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 ørevoksen kommer i mengder og størker på null komma niks i øret mitt, jeg hører ofte pipelyder og mister jo endel ørsel når det tetter seg, tips, det blir som skorper av koagulert blod (ørevoks)så det er ikke lett og fjerne :/ råd tas i mot med takk Anonymous poster hash: 3bc77...1d7
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Kjøp Vaxol (olivenolje) mot dette på apotek! Genialt! Jeg er plaget med trange øreganger, med eksem. Får ofte øregangsbetennelser. Olivenoljen løser opp ørevoksen og smører øregangen. Men vet ikke om du kanskje bør ta en proff øreskylling først? Anonymous poster hash: 7db77...a03
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Og det er lurt å bruke Vaxol før en proff øreskylling. Anonymous poster hash: eef91...b27
☆☆☆ Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Bestill time til øyreskylling, drypp med olje tre kveldar før skyllinga (ta den du har, det går for det samme). Drypp med olje innimellom for å unngå at problemet kjem att.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå