Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Gulvet er i en slags gråtone, pittelitt brunt. Det er spill i d for å si det sånn. Det er veggplater som er hvite. Sånn huntonit men ikke type perle. Den vanlige:) Men hva velger jeg til lister? Hvite glatte til gulv dører og vinduer? Har ganske store vinduer og ser for meg at profil på listene da blir for mye. Og dørene, skal de være sånn tre felts, eller glatte dører ? Hjelp hva passer????? Anonymous poster hash: bad3d...8b1
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Tradisjonelt skal taklister følge takfargen, gulvlister følge gulvfargen, og rundt vinduer samme som taket. Men du gjør jo som du vil Anonymous poster hash: b3018...94e
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Har kvite vegger, gråligt gulv og store vindu og har kvite profilerte lister over alt syns det er fint jeg, men det er min smak Anonymous poster hash: 55c29...178
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har akkurat bytta ut alle mine flate dører til 3-speils. Syns de flate ser så gammeldagse ut. Ellers sånn som hun over sier. Men flate er finest syns jeg da:p Anonymous poster hash: 0fdff...71d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Hadde valgt hvite profilerte lister til både gulv og rundt vinduer. For all del ikke følg "regelen" fra gammelt av om at gulvlister skal ha samme farge som gulv😱 Taklister hadde jeg droppet, det gir inntrykk av høyere under taket. Man kan evt heller legge på om noen år hvis man ønsker. Anonymous poster hash: eed48...9b0
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Over 2 år gammel tråd så får tro HI har fått deg listverk.. Moderator bør heller slette litt reklame her tror jeg :-) Anonymous poster hash: 6b2b0...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå