LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Jesus, så kjapp minien er altså. Og så så nysgjerrig at det ikke er sant., Han kommer jo seg fram og til overalt, hjelper ikke å sette sperrer foran ting, for han kravler bare over, eller hiver dem vekk. Og i en alder av 7,5 mnd driver han og reiser seg opp ved bordet (for så å deise rett bakover sekunder senere), får tak i alt av kopper (null varm drikke på bordet heretter) og fjernkontroller og i det hele tatt. Kommer seg inn i det innerste hjørnet og under benker og får tak i ledninger. Reiser seg opp i senga og river ned lampen som henger på senga samt kameraet til babycallen. Spurter ut i gangen straks døra er åpen, for så å velte vannskåla til bikkja (etter at han har tatt seg en god sup ved å putte halve fjeset oppi). Og i løpet av de få sekundene det tok meg å vaske og tørke fjeset mitt imorges, kom han seg inn mellom dusjen og toalettet og lå og gnagde på dobørsten. Ææææsj! Dette er noe helt annet enn eldste, gitt, hun var senere med slike ting, og dessuten hørte hun etter når vi sa nei og fjernet henne fra ting. Han her bare smiiiiiler og kryper enda fortere for å rekke fram før vi når ham.. Tipper han kommer til å gi foreldra sine noen grå hår og lette hjerteinfarkt oppigjennom.. Men gudbedre, han kommer også til å tvinne oss rundt lillefingeren, for makan til sjarmerende unge. Han ER jo så blid, smiler dagen lang, og har slikt et glimt i øyet. Et lite blikk og smil fra den gutten, og mora er som smør!
ms.Pond Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Måtte le litt av dobørstehendelsen Vel, som min gode søster sa da hennes var sånn, og jeg fortsatt var gravid med junior. "Sånn, kjære søster, sånn bygger vi immunforsvar!" Når det kommer til kaffekopper og sånt er det best å styre unna, evt bruke sånne statoilkopper og lignende med lokk og lukkefunksjon. Men ja, hjelpes så skjønne de er Og så grusomt raske på de bittesmå føttene sine! Og for noen snare, fiklete fingre Nei, i noen perioder er det vanskelig å se for seg at de skal komme seg til neste stadie uten skrammer. Heldigvis gjør de som oftest det! Endret 10. oktober 2013 av mama foodie
LilleBjella Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har en rooolig nummer en og en TURBO nummer to. Så ja. Dere har mye godt i vente Kom over en blogg i går kveld, som satte meg nesten helt ut. Du får det sannsynligvis ikke så travelt som dette: www.frumamma.blogg.no Denne dama har jeg tenkt på i dag, siden jeg alt i alt har vært våken siden klokka fire, og strengt tatt bare har sovet mellom to og fire. (takk Gud for at jeg ikke er alenemamma på heltid, men bare for noen dager....)
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Ha ha, takk for dagens latter
skinnfilla Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg hadde turbo nr 1 . Gikk når hun var 9 mnd , har løpt siden. Jeg satt omtrent ikke på rompa før hun var over 3 år. Hun er fortsatt full av aktivitet, himla kreativ og blid og entusiastisk. Nr. 2.... Ha ha , hun er behagelig ,hun:) Satt stort sett og kikket på noen leker når hun var lita, hastet aldri noen vei, hørte på nei, Kjempe rolig og snill og glad... Og aldeles rasende, sint, furten og fornærmet Utrolig forskjellige unger , de er mitt alt <3
Gjest Kira Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Haha, nå ler jeg høyt. Guttungen bygger ihvertfall opp immunforsvaret sitt. Den episoden i hundeskålen ga meg et lite deja vu, så velkommen i klubben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå