Gå til innhold

HVORFOR GJØR DU BARNET DITT OVERVEKTIG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet, det er barnet selv det går utover... Selv om du, som forelder, ha dårlige spisevaner, så ikke for opp ditt barn med det! Ikke kom med unnskyldninger... 

Lite funny at et barn i klassen har kondis som en eldre person på 80 år! 

DU ER HVA DU SPISER!

Anonymous poster hash: 246c9...86a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det får meg til å føle meg bedre når ungen er feitere enn meg..........

Anonymous poster hash: 1ec15...207

Skrevet

Fordi det er mye lettere å få barnet til skolen om jeg bare kan trille den ned bakken.

Anonymous poster hash: cef94...639
Skrevet

Fordi jeg kan  :ph34r: Mohahahaha

Anonymous poster hash: cba3b...709
Skrevet

Fordi potetgull, ostepopp ol er lettere til lunch, McDonalds som middag er såååå enkelt ;)

Sjokolade til frokost er jo supergodt og superenkelt :D og seff kun cola, det er så mye rart i vannet fra springen.... 

Anonymous poster hash: 7e54c...bde
Skrevet

HVORFOR ROPER DU SÅNN?

For å sitere min utenlandske nabo : HAR DO FLESK I ORENE?

Skrevet

DU ER HVA DU SPISER!

Forspist deg på grettengrøt eller?

Anonymous poster hash: 02361...599

Skrevet

HVORFOR ROPER DU SÅNN?

For å sitere min utenlandske nabo : HAR DO FLESK I ORENE?

Hahahaha!!!!!!

Anonymous poster hash: 2dcb1...406

Skrevet

Ha ha ha. Lo godt av svarene. Jeg syntes det er omsorgssvikt å la barna bli feite. Foreldre må sette grenser på alle områder. Mat også.

Anonymous poster hash: baf28...2ee

Skrevet

Ha ha ha. Lo godt av svarene. Jeg syntes det er omsorgssvikt å la barna bli feite. Foreldre må sette grenser på alle områder. Mat også.

Anonymous poster hash: baf28...2ee

Nææh?? Er det SANT??

Det visste jeg jammen ikke.

Tusen takk til deg for å redde barna mine, de var på full fart mot å styre seg selv helt og fullt.

Skrevet

Ja det er foreldrenes feil.

Også en ting som skremmer meg var hvor mange som hin dagen sa at de brukte mat som belønning. Jeg vet om 2 som fikk det som små. Begge var syltynne den gang men i voksen alder har de fortsatt å belønne seg selv med sjokolade og drittmat for ting de mener de gjør bra. De er begge overvektige.

Anonymous poster hash: 350fd...1bb

Skrevet

DU ER HVA DU SPISER!

Forspist deg på grettengrøt eller?

Anonymous poster hash: 02361...599

Nei, men irriterer meg litt på slike foreldre av og til, som ikke forstår hvorfor barna er blitt slike? Og bare kommer med unnskyldninger... Kjører rundt hit og dit og blir foret opp på dritt!

Og etterpå sitte å lure på hvorfor barnet mer eller mindre blir ertet/plaget/mobbet på skole pga overvekt... 

Det er jo ikke noe kult å ikke kunne løpe rundt med gutta i gata, fordi du ikke orker? 

Skrevet

Hvor mye er for mye hi?

Jmf bmi er mine to eldste feite, jmf bondevett så er de det ikke. De er aktive og veltrente.

Personlig var jeg skikkelig feit noen år i ungdomstiden, når folk bemerket det så frøs min mor av de og sa det bare var valpefett og joda kiloene forsvant uten noe pes.

Anonymous poster hash: d0186...671

Skrevet

Du vet, det er barnet selv det går utover... Selv om du, som forelder, ha dårlige spisevaner, så ikke for opp ditt barn med det! Ikke kom med unnskyldninger...

Lite funny at et barn i klassen har kondis som en eldre person på 80 år!

DU ER HVA DU SPISER!

Dette innlegget rapporterer jeg. Jeg skjønner ikke setningen "Lite funny at et barn i klassen..." osv.

Anonymous poster hash: 069cf...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...