Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Vi har akkurat kjøpt oss hus på 200kvadrat og halvannen måls tomt. Går fra leilighet på 70 kvadrat. I huset er stue, kjøkken, bad og soverom i samne etg, ca 100 kvadrar. Kjelleren er vaskerom, bod, ett ekstra rom og kjellerstue. Altså "ekstrarom" som ikke inngår i den daglige vasken. Så i forhold til vask blir det jo bare 30kvadrar mer. Så er det plenklipping, snømåking og innhøsting av alle frukttrær og bær. Men hva mer har jeg glemt? Kommer jeg til å få sjokk? Blir jo en del utvendig som vindusvask og hussvask, men huset vaskes vel ikke hvert år? Har aldri bodd i blokk, så spent på hvordan dette egentlig blir;) Hva kan jeg vente meg? Mange oppgaver med hus jeg har oversett? Takk for svar;) Anonymous poster hash: 20312...89e
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Har aldri bodd i annet enn blokk mente jeg. Beklager alle skrivefeil, skriver fra mob. Hi Anonymous poster hash: 20312...89e
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Det verste sjokket for meg var alt som må fikses hele tiden - gjerdet, platten, male utvendig, tette avløp (vi var aldri plaget med det før vi kjøpte hus), også selvsagt måking og plenklipping. Man blir aldri ferdig - men det er uten tvil kjempedeilig å bo i eget hus da Anonymous poster hash: 49905...ba7
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg rekker ikke over iallefall... Men det kan jeg leve med, syns det er koselig med hus og hage... Jobber fullt, har 2 barn og mann. Sier seg selv at vi ikke har gatas flotteste hage. Men planen er å ta det igjen når unga er store Anonymous poster hash: 73391...70c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Ja det er den evige jobben med hus. Har tenkt mye på dette, og håper jeg trives med det så godt som jeg innbiller meg. Skal bli godt med stor plass, EGEN plass. Kunne slippe barna rett utenfor uten bekymringer. Slippe å stå i kø for å bruke grill. Ha badebasseng på sommeren som ikke alle andre unger kommer og tisser ned:P Ha plass til store bursdagsselskap, og grillfester. Plass til besøk langveisfra. Men siden jeg aldri har bodd i hus, er jeg livredd jeg har tatt meg vann over hodet Anonymous poster hash: 20312...89e
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Flere som har gått fra liten leilighet til stort hus? Erfaringer? Anonymous poster hash: 20312...89e
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 Kjøpt hus jeg også, så spent her å Anonymous poster hash: ed151...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå