Musemorbr / Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Kjempedeilug å spise et halvt eple, for å plutselig få munnen full av brun gugge, se på eplet, og oppdage at det har begynt å rotne fra innsiden. Øsj, æsj, æsj!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Grunnen til at jeg har sluttet å kjøpe de utenlandske evighetseplene.... de ser perfekte ut på utsiden og kan være helt rotne inni..... Grøss! Men, foretrekker et rottent eple fremfor det jeg opplevde med sjokolade for noen år siden... Satt og leste ei spennende bok, lite lys på i stua bortsett fra leselys, satt og gomlet på en kokesjokolade (eneste jeg hadde i hus). Da det var én bit igjen måtte jeg fomle litt for å finne den, løftet opp pakken.... og oppdaget at det kravlet med hvite larver.... Sprang på do, men uansett hvor mye jeg satte fingrene i halsen så greide jeg ikke å spy. Aldri spist den typen igjen... Anonymous poster hash: 80e6c...545
CaptainHindsight Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Åhhh, det er så ekkelt! Kutter alltid opp eplet først nå, etter å ha opplevd det et par ganger All sympati!!
Musemorbr / Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg tror jeg kunne ha delt det i to uten å oppdage noe. Det var et sånn snøhvit-eple. Spiste den ene siden, og den var helt grei. På den andre siden var det bare gugge inni.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 Oj Anonymous poster hash: 1c34d...525
CaptainHindsight Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Noen som vil smake? Eh, nam..... Om du vil være riktig slem kan du jo lage pai. Med litt kanel på toppen er alt glemt
Musemorbr / Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg som var så glad for at gravidkvalmen endelig var vekk... boble,boble...
Ms Moose Skrevet 10. oktober 2013 #11 Skrevet 10. oktober 2013 Opplevd d samme her. I en sånn sekspakning med Royal Gala. FYSJ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå