Gå til innhold

Er jeg hysterisk eller er dette ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skulle hente mitt barn i barnehagen idag så satt han øverst i klatrestativet. Klatrestativt i barnehagen er ca 2,5 meter høyt, og han satt oppå.. fikk helt grøsninger, er jeg hysterisk eller er dette helt ok?

Han er forresten 4 år.

Anonymous poster hash: 51203...a46
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik gjør de her også. Og barnehagen har som regel at de har lov å klatre slik. 

Jeg liker ikke å se på når de klatrer opp og ned, men vet også at de har bedre kontroll enn det vi mødre ofte gir dem kred for.  :P

Skrevet

Ja, du er hysterisk.....

Anonymous poster hash: 161ee...3d4
Skrevet

Syns det er heeeelt ok! Har en 3 åring som gjør akkurat det samme! Syns bare det er bra at de får utfolde seg! ;)

Anonymous poster hash: 170b6...d35
Skrevet

Kommer han opp, kommer han ned.

Det er ihvertfall slik vår oppfatning er. Unger justerer dette selv, og fikser utrolig mye mer enn foreldrene tror.

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

helt klart hysterisk ja, barn klatrer så høyt,hvis du ikke liker det må du si det :)

Skrevet

Jeg var vitne til at en 3-åring falt ned fra et lekestativ på ca 2,5-3 meter nå i sommer. Hun fikk hodeskader og brudd i et ben..

Skrevet

Ja, syns nok du er litt hysterisk. De må jo få lov til å prøve seg, og som andre her sier også, de har bedre kontroll enn vi tror..

Skrevet

Du er hysterisk ja. Barna klarer seg veldig bra. Det er trening rett og slett.

Anonymous poster hash: 30996...bc8

Skrevet

hadde nok fått litt angst jeg og om det gjaldt min 4åring, men samtidig så må de få prøve seg litt, vi kan ikke pakke dem inn i bobleplast heller. Jeg klatert jo selv like høyt i trær og fjellskrenter da jeg var jentungen, ulykker kan skje, men det kan det jo om de snubler i trappa og

Anonymous poster hash: 8ea33...3a2
Skrevet

I barnehagen vår har de en regel på at de får lov til å klatre opp dit de klarer å klatre opp selv, for da kommer de stort sett ned igjen også. Jeg syns det er en god regel. Samtidig så er jeg fornøyd med at de ikke alltid følger den 100% da 2 åringen min fulgte etter 5åringen opp i de høye klatrestativene og trodde han fikk til å klatre ned på samme måte som dem, det klarte han ikke...

Han ene gutten min brakk beinet mens han sto på gulvet og hoppet, han andre slo hodet mens han løp ned en bakke, de får fortsatt lov å hoppe og løpe...

Anonymous poster hash: d6623...9e6
Skrevet

Takk for svar :-)

Da tenker jeg det er ok. Han har egentlig aldri likt å klatre noe særlig før nå, så har egentlig ikke tenkt så mye over det, men han kommer seg fint ned igjen, men jeg får litt grøssninger.. men som dere sier, barn må få lov å utfolde seg. Takk for synspunkter :-)

HI

Anonymous poster hash: 51203...a46
Skrevet

Jeg synes ikke du er hysterisk. Hadde ikke likt det selv. Hadde sett for meg brukket nakke osv.. Heldigvis for meg har aldri gutten min turt slike ting ;)

Anonymous poster hash: 9b918...28b

Skrevet

I vår barnehage har de en lekebuss i tre. Barna klatrer på taket der rett som det er, det gjorde vi selv også når jeg gikk i den barnehagen som barn ;)

Anonymous poster hash: 25519...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...