Gå til innhold

Fulltidsjobb og studier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har fulltidsjobb og studerer samtidig? Har fått tilbud om 100 % stilling på regnskapskontor, samtidig som jeg har meldt meg på studiekompetanse via nett. Har også to små barn og stort hus.

Noen som har erfaringer rundt dette? Går det bra for dere som gjør/har gjort dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg studerte og hadde 100% jobb med 1 barn og samboer. Det er tidkrevende og krever at du har rutiner for når du skal bruke tiden på studier. Jeg satt på kveldstid med skolearbeid, og det blir ganske hardt i lengden.

Anonymous poster hash: 78682...7de

Skrevet

Jeg skulle studere nå i høst , har tre barn, og en er baby og 100 % meget krevende jobb som fører med seg overtidsarbeid. Jeg måtte bare stikke fingeren i jorda og innse at jeg greide ikke dette nå. Leste på kvelden inntil jobben tok helt overhånd. Tenkte jeg ville greie det da det er kun 4 mnd med studie og eksamen men ikke denne gangen. Håper at arbeidsgiver vil se at den vidreutviklingen jeg vil ha, vil komme dem til gode og kan gi meg noen timer i uka på å studere i arbeidstiden neste høst

Anonymous poster hash: 4304a...67f

Skrevet

Jeg har et barn, og studier... Ikke f... om jeg jobber 100% nå. Her er det enten eller. 

Anonymous poster hash: 381a6...720
Skrevet

Jeg skal jobbe til neste år da,neste høst, da jeg er ferdig med studier... Men med et barn på 2.år, ønsker ikke jeg begge deler... men folk er forskjellig da!  :)

Anonymous poster hash: 381a6...720
Skrevet

Noen her som har fulltidsjobb og studerer samtidig? Har fått tilbud om 100 % stilling på regnskapskontor, samtidig som jeg har meldt meg på studiekompetanse via nett. Har også to små barn og stort hus.

Noen som har erfaringer rundt dette? Går det bra for dere som gjør/har gjort dette?

Da må man vel spørre mannen sin om han blir med på et litt tøft løp for at det skal bli bedre for dere i framtiden (noe det sannsynligvis blir mtp at du får ei bedre utdanning). Om han er opp for oppgaven, tipper jeg det blir mest jobb, studier og kvalitetstid med ungene på deg, kanskje en klesvask her og der. For dette krever kanskje at han tar støyten i heimen, vasker hus og tar din halvdel av arbeidsoppgavene i heimen?

Eeeeller så kan dere jo få dere vaskehjelp og kaste ut TV`n.....?

Skrevet

Jobbet 50 % med 150 % studier i tre år uten barn. Det gikk, men var fryktelig slitsomt. Nå jobber jeg 20 % og studerer 100 % på en krevende mastergrad med en liten toåring hjemme. Ville aldri hatt ork til mer, og sliter allerede med dårlig samvittighet over liten tid med minien om dagen. Og ja, det er 100 % studie, det rekker ikke med 4-5 timer om dagen.

Anonymous poster hash: 35fd2...e2d
Skrevet

Må forresten også nevne at jeg synes det hørtes noe tøft ut, men aldeles ikke umulig! Håper dere klarer det, og lykke til! Du er en tøff mor som viser barna at man får til de målene man setter seg, et godt forbilde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...