Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Skal lage Toro Baligryte til mange i dag. Står at kyllingen skal stekes først. Noen som vet om det går an og koke opp gryta og ha i kyllingen rå? Selvfølgelig trekke til den er gjennomstekt etterpå. Kan det skje noe uheldig, for eksempel at den skiller seg eller noe? Anonymous poster hash: 336e6...1f2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Hvorfor ikke steke den ? Anonymous poster hash: 9c1a3...f73
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Skal lage Toro Baligryte til mange i dag. Står at kyllingen skal stekes først. Noen som vet om det går an og koke opp gryta og ha i kyllingen rå? Selvfølgelig trekke til den er gjennomstekt etterpå. Kan det skje noe uheldig, for eksempel at den skiller seg eller noe? Anonymous poster hash: 336e6...1f2 Uheldigheten kan være at noe av kyllingen er rå i midten, du mister all kontroll på kjøttet når du legger det i gryta, når du steker det, så kan du sjekke hver enkelt. Det blir også mer vann/fett i gryta, kan i verstefall legge seg fettlag på toppen av gryta... Jeg har prøvd Anonymous poster hash: e3271...ea9
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Hvorfor ikke steke den ? Anonymous poster hash: 9c1a3...f73 Fordi tar lang tid å steke noen kg kyllingfilet... Anonymous poster hash: 336e6...1f2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Skal lage Toro Baligryte til mange i dag. Står at kyllingen skal stekes først. Noen som vet om det går an og koke opp gryta og ha i kyllingen rå? Selvfølgelig trekke til den er gjennomstekt etterpå. Kan det skje noe uheldig, for eksempel at den skiller seg eller noe? Anonymous poster hash: 336e6...1f2 Uheldigheten kan være at noe av kyllingen er rå i midten, du mister all kontroll på kjøttet når du legger det i gryta, når du steker det, så kan du sjekke hver enkelt. Det blir også mer vann/fett i gryta, kan i verstefall legge seg fettlag på toppen av gryta... Jeg har prøvd Anonymous poster hash: e3271...ea9 Hmmm..., sjekker ikke hver enkelt bit når jeg steker heller da jeg... Men fettlag oppå er jo ikke så kjekt , er det så mye fett i filet da? Anonymous poster hash: 336e6...1f2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Det går sikkert ann, men stekt smaker mye bedre enn kokt. Stek på takke eller i stekovn om du mener det tar for lang tid i panne. Anonymous poster hash: b7aff...786
Fruen i huset Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg fulgte oppskrift på en kyllinggryte her om dagen. Da skulle kyllingfiletbitene rå oppi gryta. Så funker sikkert med Toro også
Love my kidz Skrevet 10. oktober 2013 #9 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg bruker som regel grillet kylling i den gryta, det smaker best. Men skulle jeg brukt kyllingfilet hadde jeg ikke turt å "koke" det i gryta, da ville jeg nok kokt i egen kasserolle først.
det er berre mordi Skrevet 10. oktober 2013 #10 Skrevet 10. oktober 2013 Det går heilt fint, men som stjerna seier så er det godt med steikeskorper:)
Bumblebeee Skrevet 10. oktober 2013 #11 Skrevet 10. oktober 2013 Ville nok tatt meg tid til å steke kyllingen. Evt legge den i stekeovnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå