Gå til innhold

Toro-gryte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage Toro Baligryte til mange i dag. Står at kyllingen skal stekes først. Noen som vet om det går an og koke opp gryta og ha i kyllingen rå? Selvfølgelig trekke til den er gjennomstekt etterpå. Kan det skje noe uheldig, for eksempel at den skiller seg eller noe? :)

Anonymous poster hash: 336e6...1f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke steke den ?

Anonymous poster hash: 9c1a3...f73

Skrevet

Skal lage Toro Baligryte til mange i dag. Står at kyllingen skal stekes først. Noen som vet om det går an og koke opp gryta og ha i kyllingen rå? Selvfølgelig trekke til den er gjennomstekt etterpå. Kan det skje noe uheldig, for eksempel at den skiller seg eller noe? :)

Uheldigheten kan være at noe av kyllingen er rå i midten, du mister all kontroll på kjøttet når du legger det i gryta, når du steker det, så kan du sjekke hver enkelt. Det blir også mer vann/fett i gryta, kan i verstefall legge seg fettlag på toppen av gryta... Jeg har prøvd :P

Anonymous poster hash: e3271...ea9

Skrevet

Hvorfor ikke steke den ?

Anonymous poster hash: 9c1a3...f73

Fordi tar lang tid å steke noen kg kyllingfilet...

Skrevet

Uheldigheten kan være at noe av kyllingen er rå i midten, du mister all kontroll på kjøttet når du legger det i gryta, når du steker det, så kan du sjekke hver enkelt. Det blir også mer vann/fett i gryta, kan i verstefall legge seg fettlag på toppen av gryta... Jeg har prøvd :P

Anonymous poster hash: e3271...ea9

Hmmm..., sjekker ikke hver enkelt bit når jeg steker heller da jeg... Men fettlag oppå er jo ikke så kjekt :wacko: , er det så mye fett i filet da?

Skrevet

Det går sikkert ann, men stekt smaker mye bedre enn kokt. Stek på takke eller i stekovn om du mener det tar for lang tid i panne.

Anonymous poster hash: b7aff...786
Skrevet

Går fint, men steikeskorpe er godt.

Skrevet

Jeg fulgte oppskrift på en kyllinggryte her om dagen. Da skulle kyllingfiletbitene rå oppi gryta. Så funker sikkert med Toro også ;)

Skrevet

Jeg bruker som regel grillet kylling i den gryta, det smaker best. Men skulle jeg brukt kyllingfilet hadde jeg ikke turt å "koke" det i gryta, da ville jeg nok kokt i egen kasserolle først.

Skrevet

Det går heilt fint, men som stjerna seier så er det godt med steikeskorper:)

Skrevet

Ville nok tatt meg tid til å steke kyllingen. Evt legge den i stekeovnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...