Gå til innhold

Julegavetips? (For oss som liker å starte litt før jul)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj d var en bra deal. Handle for 1200 og 500 i rabatt. Vanlig reklame rabattkode el er du super god kunde der?

Kjøper vel for 1-2000 kr der årlig så kanskje derfor? Ellers syns jeg at de alltid har hatt en del tilbud. Nå har de 25 % på "alt", tror det gjelder for alle?

Anonymous poster hash: a3335...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på Strømmen storsenter idag, vet ikke om det var bare der eller om det gjelder overalt, men på Tilbords var det -25 % på all servise. Kjøpte også fint kakefat med 6 kakegafler og kakespade for 179kr fra Sans.

Anonymous poster hash: dca05...ab0

Skrevet

Biit var konge , men nå er det ikke fraktfritt slik det var før så lett overstige 200kr grensa :( skikkelig kjipt , kjøpte sinnsykt mye leker der ifjor.

Skrevet

Biit var konge , men nå er det ikke fraktfritt slik det var før så lett overstige 200kr grensa :( skikkelig kjipt , kjøpte sinnsykt mye leker der ifjor.

Frakt skal ikke inngå i 200kr-grensa :)

Skrevet

Er du sikker ? På at frakt ikke er med i 200kr? For isåfall , nice! Men har du bestilt for under 200 og frakt i tilleg? Litt redd for å gjøre en deal og få en regning på 300-500kr ekstra... Pga toll

Skrevet

Er du sikker ? På at frakt ikke er med i 200kr? For isåfall , nice! Men har du bestilt for under 200 og frakt i tilleg? Litt redd for å gjøre en deal og få en regning på 300-500kr ekstra... Pga toll

Du kan handle for opp til 200 kr + så mye frakt som helst uten å betale moms/toll.

Handler du for 201 kr blir frakten medregnet når moms og toll skal beregnes.

Anonymous poster hash: fa22f...22c

Skrevet

Det stemmer det - det er varens verdi inntil 200 kr som teller. Du kan sjekke på www.toll.no - omregningskurser på hvilken kurs som gjelder i de kommende perioder. Det brukes litt andre kurser ved import enn ved kjøp/salg av valuta.

Husk også postens gebyr som de krever for forenklet tollbehandling (alt mellom 201-1001 kr).

Anonymous poster hash: e1dce...f69

Skrevet

Oh ok da må vurdere biit igjen likevel da ;) handla masse julegaver der ifjor og trodde alt håp var ute for i år hehe. Jippi

Skrevet

Lørdag 2. November er det 25% på det meste hos toys r us. Dette gjelder nettbutikken deres og.

Gjelder ikke spill og spillkonsoller.

Skrevet

På Kiwi har de en utrolig flott bok som heter: "jeg kan tegne". Der lærer barna å tegne alt fra dyr, til prinsesser og riddere. Koster bare 99! Min sønn har stor glede av den. Han er fem år.

Anonymous poster hash: f0d5c...f49

Skrevet

Fikk denne meldingen for et par dager siden. Håper at det er flere som har muligheten til å glede noen som gruer seg til jul! Send GLEDE til 2490

1385875_10151943647209836_163091291_n.jp

Anonymous poster hash: a8cc4...9c6
Skrevet

Fikk denne meldingen for et par dager siden. Håper at det er flere som har muligheten til å glede noen som gruer seg til jul! Send GLEDE til 2490

Anonymous poster hash: a8cc4...9c6

Takk for tips, lett å gi når de ber om så lite. :)

Anonymous poster hash: 418e0...9ea

Skrevet

Tror jeg må innom siden her hver eneste dag jeg, for nå fikk jeg vite at det var 40% på lego på Extra Leker i dag.... der har jeg kunnet gjort unna en hel del!

Anonymous poster hash: a1311...350
Skrevet

Halv pris på skinnhansker på bagorama på byporten ihvertfall. :)

249 for herrehansker med fòr og 199 for skinnhansker dame og 99 for skinnhansker semskede med pels til dame.

Kjøpte flere der i går jeg skal gi bort i julegave. :)

Skrevet

De har en del tilbud på www.småungene.no. Kjøpte en kjempefin olabukse til datteren min med god strikk i livet fra Nova Star. Ser at de har 25% på akkurat de buksene nå i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...