Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2013 #51 Skrevet 18. oktober 2013 Julegave til noen som er glad i å bake kaker, kanskje? Jeg har ønsket meg en sånn selv. http://www.ludostore.no/kjokkenredskap/rustfri-zenker-multi-lags-kake-kutter-form.html Til taco-elskere? http://www.ludostore.no/kjokkenredskap/hackit-kjottdeighakke.html Anonymous poster hash: d187a...7bb
anonymsuperbruker Skrevet 19. oktober 2013 #52 Skrevet 19. oktober 2013 Disse bøkene er fantastisk morsomme. Gamle bilder med tilfeldige kommentarer. Ler meg skakk hver gang jeg blar i bøkene mine. Har gitt bort en del sånne i gave, og de pleier å være veldig populære. De er ofte med på mammutsalget, så det er smart å se etter dem der! http://www.adlibris.com/no/searchresult.aspx?search=advanced&author=Sigmund+Falch&fromproduct=true
2barns mor Skrevet 19. oktober 2013 #53 Skrevet 19. oktober 2013 Blir 40% på alt av Pierre Robert på Obs! til uka....
Pesta Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #54 Skrevet 19. oktober 2013 Disse bøkene er fantastisk morsomme. Gamle bilder med tilfeldige kommentarer. Ler meg skakk hver gang jeg blar i bøkene mine. Har gitt bort en del sånne i gave, og de pleier å være veldig populære. De er ofte med på mammutsalget, så det er smart å se etter dem der! http://www.adlibris.com/no/searchresult.aspx?search=advanced&author=Sigmund+Falch&fromproduct=true SUPERT TIPS, takk!
Dailis Skrevet 20. oktober 2013 #55 Skrevet 20. oktober 2013 Fikk gavekort til kino med 3D briller etc og barnevakt i jula i fjor. Ble jeg veldig glad for
Salvador Skrevet 20. oktober 2013 #56 Skrevet 20. oktober 2013 det blir denne til niesen min http://lekmer.no/leker/nesten-ekte/kjkken-o-butikk/oliver-kids-kaffemaskin strikker genser til nevø, og to søstre blir strikkede votter og tøfler til mor og far tar til meg gavetips om bøker fra Sigmund Falch til min kjære Har problemer med å finne noe til broren min, han har liksom ingen interesser som jeg veit om, og han har godt med penger og kjøper det han trenger når han trenger det.... :s Noen forslag?
Salvador Skrevet 20. oktober 2013 #57 Skrevet 20. oktober 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i serveringsbestikk til en billig penge? Dette er faktisk en nabogave. Hva med IKEA? De har masse forskjellig til rimelig pris.
Salvador Skrevet 20. oktober 2013 #58 Skrevet 20. oktober 2013 Gjelder det alle Extra Leker i Norge butikker? Og kun butikker eller også på nett? Anonymous poster hash: 9f42d...2bc gjelder alle i Norge. Tror ikke de har nettbutikk.
julibaby10 Skrevet 20. oktober 2013 #59 Skrevet 20. oktober 2013 Barnaspersonligeverden.no Her har de bl.a barnebøker du kan tilføye barnets navn, søsken, foreldre osv slik at barnet blir hovedpersonen i boka :-) Denne tråden likte jeg svært godt!! :-D
Violetsky Skrevet 20. oktober 2013 #60 Skrevet 20. oktober 2013 Genial tråd! Det er jo mye lettere å finne fine julegaver når man leter sammen
GeeGee Skrevet 20. oktober 2013 #61 Skrevet 20. oktober 2013 Barnaspersonligeverden.no Her har de bl.a barnebøker du kan tilføye barnets navn, søsken, foreldre osv slik at barnet blir hovedpersonen i boka :-) Denne tråden likte jeg svært godt!! :-D Godt tips! Da blir det personlig barnebok til nissen min
julibaby10 Skrevet 20. oktober 2013 #62 Skrevet 20. oktober 2013 Barnaspersonligeverden.no Her har de bl.a barnebøker du kan tilføye barnets navn, søsken, foreldre osv slik at barnet blir hovedpersonen i boka :-) Denne tråden likte jeg svært godt!! :-D Godt tips! Da blir det personlig barnebok til nissen min Bestilte nettopp til niesene mine jeg også:-)
Subwoofer Skrevet 20. oktober 2013 #63 Skrevet 20. oktober 2013 Har laget fotobok av ungens første år som mormoren hans skal få. Bestefaren m/fam skal få innrammede bilder av ungen. I fjor fikk de kopper som jeg hadde malt hånd- og fotavtrykk på.
Håper<3 Skrevet 21. oktober 2013 #64 Skrevet 21. oktober 2013 -25% på all Duplo på Coop obs denne uken!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #65 Skrevet 22. oktober 2013 Vi har mange fadderbarn (>10) og de har overflod av leker. Jeg kjøper ofte småting som ullhalser fra nøstebarn, ullsokker fra Ulvang eller lignende til de til jul og slenger med noe som er litt "halvkult" og fornuftig. I år ble det Karsten og Petra-refleks kjøpt på Jernia til de under skolealder og Mariusrefleksbånd til de over skolealder. Anonymous poster hash: 22f87...a12
Englenemine Skrevet 22. oktober 2013 #66 Skrevet 22. oktober 2013 Barnaspersonlige verden var flott tips
skyblue Skrevet 22. oktober 2013 #67 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har noen venninner og søstre som ønsker seg Philehjerter til å henge på døren
Mandala Skrevet 23. oktober 2013 #68 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har noen venninner og søstre som ønsker seg Philehjerter til å henge på døren Hva er det for noe? Kommer ikke opp noe når jeg søker på det.
skyblue Skrevet 23. oktober 2013 #69 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har noen venninner og søstre som ønsker seg Philehjerter til å henge på døren Hva er det for noe? Kommer ikke opp noe når jeg søker på det. Hehe "pilehjerte" Søk på det
Bumblebeee Skrevet 23. oktober 2013 #70 Skrevet 23. oktober 2013 Halv pris på fotokalendere hos Fotoknudsen frem til fredag.
anonymsuperbruker Skrevet 23. oktober 2013 #71 Skrevet 23. oktober 2013 40% Janus ull og Pierre Robert på Obs denne uka.
Mandala Skrevet 24. oktober 2013 #72 Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Disse bøkene er fantastisk morsomme. Gamle bilder med tilfeldige kommentarer. Ler meg skakk hver gang jeg blar i bøkene mine. Har gitt bort en del sånne i gave, og de pleier å være veldig populære. De er ofte med på mammutsalget, så det er smart å se etter dem der! http://www.adlibris.com/no/searchresult.aspx?search=advanced&author=Sigmund+Falch&fromproduct=true Takk for et bra tips! Endret 24. oktober 2013 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #73 Skrevet 24. oktober 2013 Vurderer denne til gutten på 2 1/2: http://www.ellos.no/mumin-toys/mummiskip/281611 Hva tror dere? Han er en aktiv gutt som er fascinert av dinosaurer, spiderman og monstertrucker, men også glad i å tegne og leke med modelleire. Han har stor fantasi og har begynt litt med rollespill.. Jeg prøver liksom å nøre opp under ikke-voldelige ting jeg da, og siden jeg selv er glad i dukkehus (men dessverre bare har fått gutter) så vet jeg at jeg kan tenke meg å leke med ham med denne båten. Men surt å bruke så mye penger på en gave om han ikke er interessert i mer enn 5 minutter.. Noen med tips? Han skal uansett få litt dinosaurer, play doh og spiderman altså Anonymous poster hash: a3335...419
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #74 Skrevet 24. oktober 2013 ... Og uansett så syns jeg Ellos har mange bra rabattkoder, og de har enormt utvalg for store og små. Jeg har fått tilbud i posten som viser at om jeg handler for kr 1200,- så får jeg 500 kr i rabatt! Anonymous poster hash: a3335...419
Englenemine Skrevet 24. oktober 2013 #75 Skrevet 24. oktober 2013 Oj d var en bra deal. Handle for 1200 og 500 i rabatt. Vanlig reklame rabattkode el er du super god kunde der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå