Gå til innhold

Når man blir sitert...

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært ganske så mye bedre at man kom til det innlegget man har fått svar på, altså det innlegget der siteringen og svaret er enn at man kom til det første innlegget som man blir sitert fra?

Ganske irriterende i grunn...

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144087533-n%C3%A5r-man-blir-sitert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik at vi kommer inn til det siste svaret, ikke det første innlegget som blir sitert.

Når man blir sitert på et innlegg på side 1 og svaret/siteringen er på feks side 4 så kommer man til det første innlegget på side 1... Det beste hadde vært å kommet til svaret/siteringen på side 4.

Klarere? :)

Om du klikkar på "innlegg" kjem du til ditt opprinnelege innlegg, klikkar du på "sitert" kjem du til det innlegget der du blir sitert.

Å, kommer bare til det første innlegget hver gang! Trykker jeg feil hver gang da?

Takk for svar stjerna, får prøve å komme rett neste gang! :)

Om du klikkar på "innlegg" kjem du til ditt opprinnelege innlegg, klikkar du på "sitert" kjem du til det innlegget der du blir sitert.

Å, kommer bare til det første innlegget hver gang! Trykker jeg feil hver gang da?

No fekk eg varsel om at "Myrsnipa(...) siterte fra et innlegg du skrev". Både "siterte" og "innlegg" er ei hyperkobling, der den første tek meg til ditt innlegg og den siste til mitt eige.

Sjekk om det same er tilfelle når eg no siterar deg.

Endret av ★

Annonse

No fekk eg varsel om at "Myrsnipa(...) siterte fra et innlegg du skrev". Både "siterte" og "innlegg" er ei hyperkobling, der den første tek meg til ditt innlegg og den siste til mitt eige.

Fikk bare opp at du skrev i denne tråden jeg....

Men nå følger jeg ikke tråden lengre, kan det ha noe å si på om den viser siteringen eller ikke?

Endret av Myrsnipa1♂&snart2♀

Fikk bare opp at du skrev i denne tråden jeg....

Men nå følger jeg ikke tråden lengre, kan det ha noe å si på om den viser siteringen eller ikke?

Trur ikkje det, eg følger aldri trådar og kjem alktid til siteringa når eg klikkar på "siterte".

Det skjedde i stad, så sluttet jeg å følge tråden, og fikk opp at du siterte meg, trykket da på siterte i stedet for innlegget og kom til nederste innlegg!

Tusen takk for hjelpen! Da vet jeg hva jeg skal trykke på neste gang! :P

Endret av Myrsnipa1♂&snart2♀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...