Gå til innhold

Hei alle sammen!:) Flere som skal ha junibaby?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 juni her, 5+2 (hold deg der inne :-) )

Videoannonse
Annonse
Gjest anouschka with Love
Skrevet

Gleder meg til å se dere som skal føde på Ahus :wub: . Jeg har slettet Nea <3 brukeren min. Logget meg inn og ble superforvirret, så jeg er den samme som nå slettede Nea  :rolleyes:

Spennende måneder fremover for oss alle <3 

Skrevet

Så mange på ahus! Ullevål her- hvis jeg får plass:) flere? Har termin ca 6 juni:) UL idag!!!!!!!

Skrevet

Gleder meg til å se dere som skal føde på Ahus :wub: . Jeg har slettet Nea <3 brukeren min. Logget meg inn og ble superforvirret, så jeg er den samme som nå slettede Nea :rolleyes: .

Spennende måneder fremover for oss alle <3

Trodde noe hadde gått galt med Nea da hun plutselig ikke sto på terminlista lenger, så det var bra du sa i fra om <3

Skrevet

Hei hei! Gratulerer alle sammen! Selv er jeg 5+3 og termin 15 juni. Dette er min første graviditet. :D Holder til på jessheim, så blir nok Ahus for meg også :)

Skrevet

Gratulerer alle sammen, og lykke til med de spennende første ukene! :-D Jeg har foreløpig termin 30.juni. Har en gutt på 22 mnd fra før :-) Gud så koselig det blir med sommerbaby!!!

Skrevet

Hei jenter! Har dere regnet dere fram til termin selv?? :)
Jeg sluttet på ppiller for 4 måneder siden og har hatt veldig ustabil syklus, så jeg aner ikke hvor lang den er, derfor er det ikke så lett å finne termin utifra syklus...... Men ifølge en gjennomsnittlig 28 dagers, har jeg termin 14 juni, dvs 6+2 i dag:) JEg har ingen symtomer og skal ikke til jordmor før om 15 dager :o Ååå, vil vite litt FØR den tid!!

Skrevet

Jeg klarer ikke å holde kontroll på mens selv om jeg har en app en gang jeg... MEN tror jeg er just inni 8. uke... Har ei på 15 mndr...  :) Ingen symptomer, som sist! UL om noen dager... så venter med de store jubelutbruddene til det er bekreftet der :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Termin 20. juni, så er 6+4 i dag. Var på tidlig ultralyd på fredag og fikk se det lille hjertet som slo  :wub:

Skrevet

Hei hei! Gratulerer alle sammen! Selv er jeg 5+3 og termin 15 juni. Dette er min første graviditet. :D Holder til på jessheim, så blir nok Ahus for meg også :)

Bor på Maura ikke så langt fra Jessheim :) men jobber på Jessheim :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...