Gå til innhold

Hei alle sammen!:) Flere som skal ha junibaby?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig moro ja :) håper alt skal gå bra med oss alle. Jeg må banke inn i hodet mitt å ikke bekymre meg over at symptomer kommer òg går.hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her ;) håper dagene frem imot UL går fort!!

Skrevet

er 4+5 og venter 1 eller 2 juni babyer  :)  :wub:  ca.17-19.juni

Skrevet

alt tyder på 2 :) så vi håper på det :)

Skrevet

har gjennomgått IVF behandling og har satt inn 2 perfekt delte egg og har ikke hatt noen blødninger (bank i bordet), så regner med de begge er der inne :)

Skrevet

er 4+5 og venter 1 eller 2 juni babyer  :)  :wub:  ca.17-19.juni

Det blir spennende å følge deg fremover da! Krysser fingrene for at du får to små :)

Skrevet

tusen takk :) håper virkelig på det :)

Skrevet

Samme som her det :) satt inn to perfekte egg,og ikke noe form for blødning enda:)) så kan vel slappe av foreløpig da?:) at alt er bra mener jeg:)

Skrevet

vi satser på det :) jeg velger hvertfall å tro det :) men får svaret på torsdag :)

Skrevet

5 juni her :))

5. jeg også! :) hvor holder du til da? :)

Skrevet

Så moro :) Maura,Nannestad hvis det sier deg noe?:)

Skrevet

Mange nye her! Jeg er 6+5, termin ca 5-6 juni, får vite mer på ul onsdag. Er veldig nervøs, er mitt 3 svangerskap, men det hjelper lite. Fyller 40 før barnet kommer så oddsen er ikke på min side aldersmessig...

Skrevet

6+6 her idag;) spennende tider i vente:) bestilt privat UL 29 okt,og dagene går så sakte frem til det :P

Skrevet

Så moro :) Maura,Nannestad hvis det sier deg noe?:)

Det sier meg det at det er laangt unna hvor jeg holder til desverre.. :) kunne tenkt meg å funnet noen flere å gå sammen med, da får jeg bare bruke forumet godt ;)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Jeg skal ha! Termin 5.6 <3 .

Bor i Follo :-). Fødested Ahus!

Skrevet

Jeg skal ha! Termin 5.6 <3 .

Bor i Follo :-). Fødested Ahus!

Gratulerer! :)

Skrevet (endret)

Termin ca. 26. juni, dersom alt går etter planen. Er gravid med donoregg etter 6 aborter og diverse ivf uten suksess. Har et hjemmelaget barn født 2010, så dette blir forhåpentligvis lillesøster eller lillebror (eller begge deler, satte inn to egg, men håper vel på en).

Endret av lioness*
Skrevet

Grattis alle sammen! Jeg logget meg inn med et gammelt nick så her er jeg igjen!

Termin 5.6 Ahus, bor snart i Oppegård. Har to barn fra før på 16 og 6 år og kjæresten min har en sønn fra før på 6 år. Så vi blir seks i juni 2014 <3 .

Andre som føder på Ahus her?

Skrevet

Grattis alle sammen! Jeg logget meg inn med et gammelt nick så her er jeg igjen!

Termin 5.6 Ahus, bor snart i Oppegård. Har to barn fra før på 16 og 6 år og kjæresten min har en sønn fra før på 6 år. Så vi blir seks i juni 2014 <3 .

Andre som føder på Ahus her?

Jeg skal også føde på Ahus, har termin 3.6. :-)

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2 - og har termin 7 juni.. :) Så er 6 + 1 idag :)

Gleder meg til nye svangerskapet - er så lenge siden sist at jeg vet ikke om jeg husker alt eller ikke ;) Det blir utrolig spennende =)

har også termin 7 juni, men jeg er 6+4. Det var da rart...? Heh

Ja hehe .. Men tok samme terminutregning en annen plass, og ta fikk jeg brått 09. juni :P så et sted rundt der :P heheh.. Skal til legen etterhvert og konstatert det der :P

Skrevet

22 juni skal nurket her melde sin ankomst :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...