Gå til innhold

Hei alle sammen!:) Flere som skal ha junibaby?:)

Anbefalte innlegg

Heihei!

Var idag hos legen og fikk bekreftet at det er en bitteliten huleboer i magen min! Overraskelsen var stor,men det er gleden også :) Dette blir mitt tredje barn, har fra før en jente på 10 år og en gutt på 3 år. Er det flere her som også skal ha tredjemann?

Fortsetter under...

Hei igjen og gratulerer til dere også :) Dette er jo like spennende selv om jeg har opplevd det to ganger tidligere :) Foreløpig termin er ca 17 juni,men fant det ut idag,så det kan sikkert endre seg :) Jeg trord et blir planlagt ka på meg denne gangen også,pga komplikasjoner ved de to første fødslene, hvor barna satt fast lenge og det ble småkritisk. Selv om det er fint å føde naturlig, er det viktigere for meg at barnets og min helse kommer først :) Gleder meg masse!

Annonse

Jeg tror også jeg venter junibaby ;) Dvs menstermin er 30.mai, men hadde en lang syklus denne gang med sen el så utfra når den var blir eltermin 2.juni. Blir tredje her også. Vi har en gutt på 5 og jente på 2 :D Men jeg er av dem som mister ofte, så er spent på om det går denne gang -tidlig ul neste uke! Tvi, tvi! Måtte det gå denne gang da :):)

Masse lykke til alle dere! :)

Annonse

Gratulerer til alle sammen! Nellik: jeg krysser fingre og tær og heier på at det går bra for deg :) Jeg har hedigvis aldri mistet, men er selvfølgelig realistisk på at det ikke er noen garanti allikevel. Har holdt pusten de første 12 ukene hver gang jeg er gravid. Det jeg går og har litt sommerfugler i magen på nå, er om dt plutselig skulle vise seg st det er flere enn en i magen, hehe :) Det er min samboers første barn, så det blir spennende å se ham oppleve alle svangerskapets gleder, plager, hormoner etc ;)

Gleder meg til å følge dere slle og til å dele tanker og erfaringer :) Dette er like spennende, enten man er førstegangsmamma eller har gjort det før :)

Jeg har termin rundt 15. juni og venter tredjemann. Har to gutter fra før. En som nettopp ble 3 og en på 20 mnd.

Formen er som i de to forrige svangerskapene upåklagelig med null kvalme eller andre plager. Satser på at det fortsetter sånn:) Blir spennende å se om det faktisk blir en junibaby da jeg fikk i uke 32 første gangen og 37 andre gangen.

Jeg er gravid med nr 2 - og har termin 7 juni.. :) Så er 6 + 1 idag :)

Gleder meg til nye svangerskapet - er så lenge siden sist at jeg vet ikke om jeg husker alt eller ikke ;) Det blir utrolig spennende =)

har også termin 7 juni, men jeg er 6+4. Det var da rart...? Heh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...