Gå til innhold

Jeg har ingen jobb etter endt permisjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men de på nav har sagt at jeg muligens kan få praksisplass, så lenge jeg finner den selv. Dette pga bekkenløsning som ikke vil gå over.

Men det jeg har glemt å spørre om er om det er lov å søke på stillinger som er utlyst og kanskje skrive at jeg kan jobbe de første 3 mnd som praksis, men at nav betaler slik at det på en måte blir god opplæring kostnadsfritt for bedriften, eller er det regler mot dette?

Vil ut i arbeid snarest. Har ikke råd til å gå hjemme.

Anonymous poster hash: e8ee7...d65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men det kan sikkert nav svare på? Ville bare si at jeg hadde heller ikke jobb å komme tilbake til etter begge mine permisjoner (jobbet som lærer, kun vikariater begge gangene), bekkenløsning hadde jeg også (og har den dag i dag) - men jeg fikk meg da jobb likevel. Skjønner ikke helt hvorfor du må hjelp av nav til å finne deg en jobb - når du til og med må finne jobben selv uansett?

Anonymous poster hash: b6fd3...0d3
Skrevet

Jeg har heller ikke noe jobb å gå tilbake til etter permisjon. men regner med at det finnes noe jeg kan søke på under den tiden jeg skal gå hjemme! =)

Skrevet

Aner ikke, men det kan sikkert nav svare på? Ville bare si at jeg hadde heller ikke jobb å komme tilbake til etter begge mine permisjoner (jobbet som lærer, kun vikariater begge gangene), bekkenløsning hadde jeg også (og har den dag i dag) - men jeg fikk meg da jobb likevel. Skjønner ikke helt hvorfor du må hjelp av nav til å finne deg en jobb - når du til og med må finne jobben selv uansett?

Anonymous poster hash: b6fd3...0d3

Jeg har jobbet og er utdannet innen helsevesenet, men kan ikke gå tilbake pga at jeg sitter fortsatt mye i rullestol og bruker krykker. Derfor er det vanskelig for meg å finne meg en jobb. Jeg mangler erfaring i andre yrker. Har søkt og søkt uten respons. Så enten ender jeg opp hjemme på penger fra nav, og risikerer at det blir enda vanskeligere å komme meg i arbeid igjen. Ellers kan jeg bruke systemet til å faktisk gjøre noe nevenyttig, men da trenger jeg litt hjelp ettersom krykker og rullestol pluss null erfaring vil få de fleste arbeidsgivere til å steile.

Hi

Anonymous poster hash: e8ee7...d65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...