Liaes Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Fikk mine medisiner i posten idag, er gravid etter fryseforsøk og mottok mer progynova og utrogestan. Men i tillegg fikk jeg en isoporeske med kjølevarer som var adressert til meg, men på papirene nedi så står det ett annet navn og en adresse på andre siden av landet.. Snakket med klinikken som sa jeg skulle ta kontakt med apoteket. Har snakket med apoteket og fikk bare beskjed om å sette esken i kjøleskapet til jeg evt hørte noe mer i fra de...??? Håper virkelig ikke den dama som venter på medisinene sine har oppstart de neste par dagene, for da kommer hun nokk ikke igang denne syklusen gitt... Ble litt sjokket, for nå har jeg jo desverre både navn, adresse og fødselsdato på damen.. Jeg hadde bli forbannet om det var mine personlige opplysninger som ble blottstilt slik for vilt fremmende.. :/
Stjernemagnolia Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Hei Jeg ville tatt kontakt med vedkommende og forklart situasjonen for henne. Siden du har både navn og adresse etc ville jeg slått opp på gule sider og tatt kontakt per tlf, melding eller lignende. Medisinene kan videresendes omgående når du får kontakt for det tar ikke mer enn en dag eller to med posten så får hun startet opp denne syklusen. Tenk om hun er på offentlig klinikk og har ventet lenge på oppstart og kanskje må settes opp på venteliste igjen? Som sakt ville jeg tatt kontakt og jeg ville også blitt den som ble kontaktet om noe sånt hadde skjedd med meg.
Liaes Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2013 Ja, sant som du sier, og jeg har tenkt tanken selv.. Og ja, det er nokk en offentlig klinikk, regner med hun hører til st.olavs hun også siden det er sykehusapoteket til st.olavs som har gjort denne glippen...
Liaes Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2013 Har funnet tlf nr hennes nå, så jeg skal ringe så fort jeg får anledning.. Men hva skal jeg si til apoteket da om de kontakter meg igjen? Kan jo hende de sender henne en ny pakke med medisiner, siden jeg fikk beskjed om å ha medisinene i kjøleskapa til jeg evt hørte noe mer fra de....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Har funnet tlf nr hennes nå, så jeg skal ringe så fort jeg får anledning.. Men hva skal jeg si til apoteket da om de kontakter meg igjen? Kan jo hende de sender henne en ny pakke med medisiner, siden jeg fikk beskjed om å ha medisinene i kjøleskapa til jeg evt hørte noe mer fra de.... Da sier du bare som sant er, at du tenkte det hastet med medisinene og derfor kontaktet henne og fikk sendt henne de i posten. Anonymous poster hash: 35759...123
Liaes Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg bestemte meg for å gi apoteket ut dagen for å kontakte meg igjen, og om ikke så ringte jeg hun som skulle ha medisinene. Rett før kl 16 ringte apoteket og gav beskjed om at de hadde sendt avgårde en ny pakke til hun som skulle ha de og at jeg bare skulle levere medisinene til sykehus apoteket her jeg bor så skulle de sende de oppover til st.olavs. Så det ordnet seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå