Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har lyst å reise med barnet (2år) mitt i romjulen, og feire nyttår på et varmt og godt sted sammen. Vi har hatt et veldig tøft år, og har behov for å komme oss bort litt. Jeg ønsker å gi oss begge en god og ny start på det nye året, og det hadde vært deilig å vært et sted der det var godt og varmt. Noen reisetips? Anonymous poster hash: d6ec3...041
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Nå vet ikke jeg hvor du bor eller hva du søker når du skal ut å reise, men startour har jubileumssalg med mange reiser til 50% avslag, var mye bra hoteller sist jeg sjekka :-) Anonymous poster hash: c58c5...0c4
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Takk for svar. Jeg bor i Rogaland og ønsker å reise et sted der det er varmt i des/Jan. Blir bare meg og barnet. Anonymous poster hash: d6ec3...041
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Ingen andre?... Anonymous poster hash: d6ec3...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå