Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 føler meg så overveldet! Har et barn i skolealder, en valp i hus, gravid godt ut i 3. trimester og er akkurat blitt sykemeldt..... Samboeren jobber MYE overtid, så mye ligger på meg. Jeg har taklet det godt hittil, men i de siste par dagene er jeg helt på felgen Banken ringte om noe trivielt i stad, var noe om forsikring. jeg tok tlf, satte bikkje i bur for å ikke ha han rundt beina, og multitasket litt med gulvvask og bank på øret. så begynner bikkja å HYLE fordi han ikke vil være i buret, jeg overser så godt som mulig, venter til han er rolig, så slipper jeg ham ut for å slippe hyling på nytt (ikke lett å snakke i tlf når er valp HYLER i buret). Fortsetter gulvvasken, men da skal bikkja drepe moppen, hører ikke på beskjed, jeg må prøve å ta fra ham såpevannet så han ikke fikk det i seg, snakke i tlf og alt på en gang.... Fant fort ut at gulvvask fikk vente, bikkja begynner da å bite etter meg, bjeffe og styre, fikk endelig sagt takk for praten og hadet til bankmannen, heiv bikkja i buret igjen, satt meg i sofaen og GREIN! Jeg takler i grunn slike ting veldig godt, er rolig som skjæra på tunet, men det skal INGENTING til før jeg føler meg oveveldet og panikkslagen om dagen. Vil kaste bikkja ta gards, ha samboer mer hjemme, slippe trass fra unge og være litt mer rolig i huet!! Men neida, jeg taler ikke no -.- Vræl!! Vil bli meg sjøl igjen, orker ikke dette lenger, blir så fort lei meg, sinna, stressa og overveldet... Er dette de fantastiske "det nærmer seg termin" hormonene som løper løpsk? Eller har jeg klikka totalt?? Anonymous poster hash: aa047...508
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Er nok hormoner... Anonymous poster hash: 670b9...de5
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Slutt å ha bikkja i bur. Anonymous poster hash: 432b8...755
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Slutt å ha bikkja i bur. Anonymous poster hash: 432b8...755 Det er din mening, jeg har alltid hatt bikkjer i bur når det trengs, og ingen av bikkjene jeg har hatt eller familien min har hatt har fått noen problemer av det. Trygt for meg å vite at bikkja er trygg i buret når jeg må ut og ikke kan ha den med, istedet for å komme hjem til en hund som har kjedet seg og spist såpe eller no.... Anonymous poster hash: aa047...508
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Flere som har noen innspill? Noen som har opplevd dette selv, eller vet noe om det? Føler jeg blir mer og mer panisk i dag, samboer har ennå ikke kommer hjem, huset ser BOMBA ut, guttungen er heldigvis ute og leker med ei venninne, men bikkja er fortsatt like noldus -.- Måtte bade ham i stad da han veltet et glass med melk over hele seg..... Føler at huset gror igjen i møkk og rot :'( Griner snart igjen her.... HI Anonymous poster hash: aa047...508
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Flere som har noen innspill? Noen som har opplevd dette selv, eller vet noe om det? Føler jeg blir mer og mer panisk i dag, samboer har ennå ikke kommer hjem, huset ser BOMBA ut, guttungen er heldigvis ute og leker med ei venninne, men bikkja er fortsatt like noldus -.- Måtte bade ham i stad da han veltet et glass med melk over hele seg..... Føler at huset gror igjen i møkk og rot :'( Griner snart igjen her.... HI Anonymous poster hash: aa047...508 Bikkja er noldus fordi han er understimulert. De blir det av å tilbringe halve døgnet i bur. Anonymous poster hash: 432b8...755
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 Halve døgnet? Hehe, visste ikke at døgnet kun hadde 2 timer jeg Han blir lekt med, han får oppgaver/spill å leke med, blir tatt med ut og i det hele tatt ivaretatt. HI Anonymous poster hash: aa047...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå