Gå til innhold

Flere som får gravidmage tidlig?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde graviditeten hemmelig for jeg får så fort synlig mage, er det andre som har det sånn?

Jeg er bare 5 uker på vei og jeg merker magen er veldig oppblåst og har fått en liten kul.

Nesten så jeg bare gjemmer meg inne i huset fram til uke 12 :P

Anonymous poster hash: 555c2...ef4

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 8+6 og har definitivt fått mage. Det er ikke bare jeg som ser den heller:P Ingen av buksene passer osv. Med en gang livmoren begynner å vokse ser jeg forskjell. Det at man blir oppblåste hjelper jo ikke akkurat på :P  Skal sies at jeg er flergangs da, første gang vistes det for meg når jeg var 13 uker, for andre når jeg var ca 15 uker. 

Anonymous poster hash: 91133...885

For å si det som det er, så kan jeg ikke huske forrige gang jeg dreit.. Så kanskje derfor jeg føler jeg har fått mage allerede.. Er 12 uker på vei. Anonymous poster hash: a2136...5bc

LOL!!!! xD

Jeg kan dessverre signere denne! ;)

Er 10 uker i morgen, har mage allerede. Ble raskt treig i magen denne gangen..

Anonymous poster hash: 4f7f8...2df

Jeg er relativt liten (156 cm) og 50 kg. I mine tre tidligere svangerskap har folk gjettet det allerede i uke 8-9.

Skal sies at jeg har blitt gigantisk stor alle gangene. Har gått opp over 20 kg alle gangene og alt har vært på mage, lår og rumpe. Gudsjelov har alt blitt borte innen ca. 2 måneder etter fødsel.

Denne gangen er det en mulighet for to inne i magen og jeg er utrolig nervøs for hva som kommer til ¨å skje med kroppen...

Annonse

Nå vet ikke jeg helt sikkert at jeg er gravid enda, men hadde en supersvak skyggestrek etter tiden i morges. Jeg har tre fra før, og ved uke 8-9 har det vistes:/ heldigvis har jeg litt fra før så folk har bare trodd at jeg har lagt på meg litt;)

Anonymous poster hash: 1d5f4...df4

Jeg er 7+2 og i dag synes jeg det har bula litt. Men det er nok egentlig mest luft tror jeg, veldig oppblåst. Men jeg er lav, spinkel og tynn samt at jeg har har rectusdiastase (delt magemuskel) fra forrige svangerskap og da synes det gjerne tidlig.

Jeg er 7+2 og i dag synes jeg det har bula litt. Men det er nok egentlig mest luft tror jeg, veldig oppblåst. Men jeg er lav, spinkel og tynn samt at jeg har har rectusdiastase (delt magemuskel) fra forrige svangerskap og da synes det gjerne tidlig.

Har også delte magemuskler, er det derfor magen kommer tidligere?

Har samme problemet etter begge tidligere svangerskap, så det forklarer nok hvorfor magen kommer tidlig her også :)

Ja, for da har man mindre å holde den inne med.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...