Flutterby Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Har så lyst på bæresjal, synes det virker superpraktisk når en skal gå steder hvor en ikke kan ha vogn, eller de kveldene hvor hun bare skal bli holdt heeele tiden (er 2 måneder). Men hvordan er det i praksis? Om en må knytte det et annet sted enn hjemme eller ta det av for å amme/skifte bleie osv? Ser for meg at de lange knyttingene sleper i bakken ute, på offentlige stellerom osv. Er det egentlig bare mer stress enn praktisk?
Musemorbr / Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har bare trivdes med det. Øvde noen ganger på å knyte riktig, med youtubevideo til hjelp, men så var det bare å knyte uansett hvor jeg var. Veldig behagelig for mor or barn. Jeg tenker at det kommer litt an på hvordan du er som person. Det tar jo gjerne litt mer tid å knyte sjal enn å slenge på en bæresele. Jeg foretrekker sjal, men til min søster anbefaler jeg ergobaby fordi jeg kjenner henne og vet at hun vil like det best. Er du i tvil om hva som passer deg kan du jo prøve det før du kjøper. Evt kjøpe et billig sjal. Bobas hos morsmelka.no koster bare ca 300 og er helt supert.
Jallow B Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Mei Tai ble flittig brukt her i gården. Kjøpte MobyWrap først, men dette ble for mye mas for min del. Lærte meg også å bære på afrikansk vis på ryggen da ungen var rundt 6mnd, og det gjorde alt mye lettere; kunne bruke hvilket som helst sjal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå