Gå til innhold

2me los angeles og AirStroller duo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om noen kjenner til disse vognene og hvor jeg eventuelt får kjøpt de? Please kom med tips, råd og erfaringer, siden jeg er en frustrert vogn-kjøper! Aner ikke hva jeg vil ha, bare hvilke kvalifikasjoner den skal inneha!

Hei!

Har ingen erfaring med vognene du nevner, men du skal ha en søskenvogn? Eller tvillingvogn?

Hvis du gir meg kvalifikasjonene så kanskje jeg kan hjelpe deg med å foreslå noen vogner jeg vet at er gode :)

Det er søskenvogn jeg trenger. En på 1,5 år og en nyfødt slutten av november. Vinterbarn.

Jeg ønsker meg en søskenvogn som naturligvis bagdelen er vendt mot meg, men ønsker også at sittedelene er fleksible slik at når den minste må ut av bagdelen, kan barnet sitte vendt mot meg da også.

Ellers bør den være smalest mulig, lett å legge sammen og bli relativt liten når den er lagt sammen. Bør fungere ute i vinter, lett å kjøre! Kravstor? Hmmm, må sikkert fire litt på kravene mine tror jeg... Bør heller ikke være av den dyreste, men er den perfekt, så går det helt fint.

Jeg syns ikke du er kravstor, fornuftige krav men det er desverre svært få vendbare vogner der ute. Jeg vet at mange er fornøyde med disse:

Teutonia team

Basson duo twin

Emmaljunga twin nitro

Firstwheels city twin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...