Lisse_01 Skrevet 10. oktober 2013 #1 Del Skrevet 10. oktober 2013 Noen som vet om de er små eller store i str? Tenkte jeg skulle hamstre på nettet. Han bruker str 86. Usikker på om jeg skal kjøpe str 80-86 eller 86-92. 86 er litt stort, men 80 er akkurat passe, nesten litt lite. Noen som har disse bodyene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 10. oktober 2013 #2 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har ikkje babyulla, men eit sett trøye og longs i 86/92. Mi brukar 86, og settet er passe (bittelitt stort til ho, som forventa med dobbeltstørrelse), ville ikkje hatt det mindre då eg gjerne vil at ulla skal vare heile sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har ikkje babyulla, men eit sett trøye og longs i 86/92. Mi brukar 86, og settet er passe (bittelitt stort til ho, som forventa med dobbeltstørrelse), ville ikkje hatt det mindre då eg gjerne vil at ulla skal vare heile sesongen. Ja, det er jo det at de skal vare flere mnd fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 10. oktober 2013 Er foresten 3 for 2 frem til 20 okt på pierre robert sin hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludviksmamma Skrevet 11. oktober 2013 #5 Del Skrevet 11. oktober 2013 har kun erfaring med Joho og name it. Joho må du opp en str, og name it må du ned en str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 12. oktober 2013 #6 Del Skrevet 12. oktober 2013 Min sønn har akuratt begynt å bruke str 86 (en del 80 bodyer som passer enda) og har kjøpt 80/86 til han. Det passer nå men jeg kommer til å kjøpe 86/92 neste runde jeg handler tenker jeg. Er ikke store i størrelsen føler jeg ihvertfall. (Min sønn er slank i tillegg). Men samtidig er jo Pierre Robert ullklærne veldig fleksible så kan nok strekkes litt lengre enn andre bodyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 13. oktober 2013 I dag fikk jeg bestillingen i posten. Er glad jeg bestilte 86-92 når han bruker 86. Var fint stort. 80-86 hadde også passet, men ikke vart hele sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå