Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Noen som vet? Har prøvd vanlige viking vintersko, men der fikk vi ikke lukket borrelåsen skikkelig, selv om det var 1,5 cm å gå på i lengden, så de var tydeligvis feil passform. Har prøvd slusher på eurosko, og de passet fint. Noen som vet hvordan Viking thermo ultra er i forhold? Har nemlig hørt at de skal være bedre, men finner de bare på nett. Anonymous poster hash: c1e50...50b
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 De er en del bredere over foten ja. Men det er nå forskjell på Goretex og "cherrox på andre måter også. Så vil ikke si at Viking Thermo Ultra er noe bedre alternativ enn Viking Goretex sånn sett. Anonymous poster hash: c31a7...d7f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Neinei, vi skal jo ha vanlige vintersko også, jeg bare lurte på om disse kom til å være store nok over foten siden de vanlige viking skoene ikke var det. Anonymous poster hash: c1e50...50b
Caprica Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Ultra er en ganske smal modell og er smal i skaftet. Passer fint til min tynne treåring, hans rundere fetter kunne ikke bruke dem.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Ultra er en ganske smal modell og er smal i skaftet. Passer fint til min tynne treåring, hans rundere fetter kunne ikke bruke dem. Takk! Gutten min er faktisk også tynn, men ikke i føttene tydeligvis. Men da går vi heller for noen vi får prøvd i butikk. Anonymous poster hash: c1e50...50b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå