Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Og jeg forstår ikke hvorfor.. Facebooken vår pleier stå åpen og tilgjengelig da vi begge er hjemme. Jeg vet han skriver med andre jenter, det kommer jo opp på chat hvem man snakker mye med. Der kan det ligge flere jenter jeg aldri har verken hørt om eller møtt.. Iblandt ser jeg de ligger noen fremme på mld men plutselig er det sletta.. Så en periode der fikk jeg panikk og måtte bare snoke litt. Der jeg sjekka logg på pcen, der ser jeg flere jentenavn, med 2-3 mld og har aldri sett de navna i hans mld.. (Pcen står tilkoblet tv mye, da ser jeg jo hvem han skriver med da han er på mld) alle disse navnene som er på logg, finnes ikke i mld hans.. Og jeg forstår ikke hvorfor han fjerner dem, de mld jeg kom over da jeg snoka, var helt normale samtaler jeg aldri ville brydd meg med og det trodde jeg han visste, jeg snakker jo åpent om mine kompiser som jeg snakker med.. Jeg skjønner ikke hvorfor han sletter meldingene...? jeg blir rett og slett usikker og lei meg.. Noen som kan tenke seg til hvorfor?. Anonymous poster hash: 43dab...478
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Altså, hvis han føler seg skyldig så er det jo en grunn til det. Den som ikke føler seg skyldig oppfører seg ikke slik. Unnskyld for at jeg ikke får deg til å føle deg bedre akkurat. Anonymous poster hash: ab0d1...9a8
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Kanskje han bare ikke orker drama? Jeg hadde blitt sjalu og usikker selv, men husk at mannfolk er temmelig enkle noen ganger og tror de gjør oss svake jenter en tjeneste ved å skjule slike ting Anonymous poster hash: 9e42a...9a5
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Stakkar deg, Lars Erik har alltid vært sånn... At du flytter sammen med ham nå er jo helt koko.. Anonymous poster hash: ce442...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå