Gå til innhold

Du vet du er gravid når...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare 5 skumboller? 

Hehe, forrige svangerskap satt jeg og spiste en halv gulrotkake hver kveld de siste 4 ukene  :wacko:  :blink:  :o

Denne gangen går det på høykant med glass på glass med isbiter... Kommer til å føde en isbaby.. :/

Annonse

Hahahahaha fantastisk! Mmmmm fårikål! Ble det marsipankake da?

Jada, klarte jo selvfølgelig ikke og sovne, så da tok jeg bybanen ned til byen klokken 8 om morgenen for å få litt marsipankake  :D  Sovnet veldig lykkelig, og det ble fårikål til ''frokost''   ;)

Endret av Sorie

Annonse

Når du må be samboer om hjelp til å ta på bukse, sokker, sko og undertøy. Magen er bare LITT i veien :P Hender ofte at jeg slår kjøleskapdøren i magen fordi jeg rett og slett glemmer at magen har blitt så stor.
Heldigvis bare tre uker igjen! :D

Når du sitter ved middagsbordet og strigråter fordi mannen og gutten spiser flatbrød med gullsalami til grøten, og syns fryktelig synd på deg selv for det var akkurat det du så gjerne ville ha... Godt det bare er ca 10 uker igjen ;-) tror jeg må ha spekeskinke og salami i fødebaggen. ;-)

Endret av PLuttiPLoTT med tvillinger

Når du sitter ved middagsbordet og strigråter fordi mannen og gutten spiser flatbrød med gullsalami til grøten, og syns fryktelig synd på deg selv for det var akkurat det du så gjerne ville ha... Godt det bare er ca 10 uker igjen ;-) tror jeg må ha spekeskinke og salami i fødebaggen. ;-)

Strandaskinke skal være med på sykehuset!

Strandaskinke skal være med på sykehuset!

Her og, og blåost, sukk ;)

• 2 uker senere...

Når en allerede har vært på IKEA to ganger for å kjøpe pepperkakedeig ! ;) mannen lo seg skakk her en kveld da jeg sto å kjevlet ut et lite stykke og ikke gadd å stikke ut figurer. Satt bare hele sylamittem inni ovnen og brakk det til etterpå.. ;)

Når en allerede har vært på IKEA to ganger for å kjøpe pepperkakedeig ! ;) mannen lo seg skakk her en kveld da jeg sto å kjevlet ut et lite stykke og ikke gadd å stikke ut figurer. Satt bare hele sylamittem inni ovnen og brakk det til etterpå.. ;)

Haha, her er det julebrus som er det store! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...