Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har igrunn alltid hatt lyst på en tatovering. Bor på landet, og ikke i nærheten av noe sted der jeg kan få det gjort, så det har blitt med tanken. Nå skal jeg på jobbtur noen dager til Oslo, og så dukker tanken opp igjen. Er det idiotisk av meg nå når jeg nærmer meg 40? Tenker ikke på noen stor tatovering, og har lyst å få laget noe (à la symbolaktig) med mine barns forbokstaver. Har også alltid hatt lyst på en biiiiiitteliten diamant i nesa. Er nesten litt flau her, føles nesten som at jeg har en liten 40-årskrise der jeg føler for å realisere ting jeg har tenkt på opp gjennom... Jeg er jo hverken ung eller gammel, men kjenner litt på at om jeg ikke gjør det nå blir det for dumt seinere... At jeg tenker slik betyr kanskje at det allerede er for seint.... ;-) ? Noen som har gjort slikt i min alder? Angrer du eller er du glad for at du gjorde det? Anonymous poster hash: d7d86...951
Gilette Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Har du lyst har du lov, det er tross alt din kropp og kan ikke se at du skader noen med å oppfylle ønsket ditt om tatovering og hull i nesen.
Ronja80.mor til 2 Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg tenker at det faktisk er mye smartere å ha tenkt nøye og lenge på saken og gjøre det når du er 40, enn å gjøre det på impuls når du er 16....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg ble 40 i vår og tok to tattoveringer i sommer hos Crazy Needle i Oslo. Er et hav av tattovører i Oslo, men valgte disse fordi jeg kjendte litt til dem gjennom en tidligere jobb jeg hadde. Hjelper også at det er en herlig gjeng som jobber der :-) Mannen min og eldste sønnen min har også vært der, etter meg, og tatovert seg. Sjekk it Facebooksiden deres. Ligger noen bilder der. Har du lyst på tatovering så kjør på. Anonymous poster hash: 742be...4d1
Gjest mphs Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har tatt min første tattovering nå i en alder av 39 år. Først nå jeg virkelig har funnet ut hva jeg hadde lyst på. Har tenkt på dette siden jeg var 18 år. Har lyst på en til, men vet ikke om eller når det blir. Kanskje når jeg er 60. Hvem vet. Nå har du en ypperlig anledning slik jeg ser det
Jallow B Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Lucky 7 er utrolig dyktige på custom tattoos, og vet absolutt hva de driver med. Sjekk litt på facebook-sidene deres, og Del Barrio sine også. Finn en tatovør som har en stil som passer deg som person, og ring så inn til studioet Crazy needle har jeg såvidt hørt rykter om, men det ryktes at de er gode. Jeg synes ikke du er for gammel, langt ifra. Min mor tok sin siste da hun var i slutten av tredve-årene, og hun vurderer ennå en til. Jeg har selv en del pynt, og mer skal det nok bli.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 HI her igjen! Takk for svar, nå fikk jeg enda mer lyst!! Det er som dere sier - det er min kropp! Den har fått gjennomgå litt etter tre svangerskap, så kan vel trenge litt pynt også ;-) Tror jammen jeg går for det, jeg :-D Anonymous poster hash: d7d86...951
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 jeg sier også "har du lyst, har du lov" Jeg har to stk. en på underarmen og en på ryggen(stor). Anonymous poster hash: 8c938...bc6
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #9 Skrevet 10. oktober 2013 Jaaa, vet om flere over 40 som har tatt tatoveringer, føler ikke det er noe midtlivskrise tendenser over det DO IT! Anonymous poster hash: 9a91b...b1e
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #10 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg 38 år og har akkurat fått min først.En blomst for hver av barna..Har du lyst har du lov Anonymous poster hash: 71a32...df3
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #11 Skrevet 10. oktober 2013 HI igjen her :-) En blomst for hver av barna var en god idè! Har alltid vært fascinert av alt som er norrønt, barna har også norrøne navn, så har tenkt på å få laget noe ut av forbokstavene deres. Men en liten figur for hver av dem var også en god idè! Del gjerne flere gode idèer!!! Anonymous poster hash: d7d86...951
Kyllingbein Skrevet 10. oktober 2013 #12 Skrevet 10. oktober 2013 Mamma er over 50 og hun tok en for noen uker siden. Synes ikke det er rart.
*Lissi* Skrevet 10. oktober 2013 #13 Skrevet 10. oktober 2013 Tatovering er ok. Diamant i nesa....ehh, NEI! Harry, og er slikt man gjør når man er 16 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå