Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Sommerfugel i vinterland, IP adressene du får opp, er det kun på anonyme du ser dei? Anonymous poster hash: a8bed...2d1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Men hvordan vet denne anonyme at ip syns? Noe jeg ikke har fått med meg? Anonymous poster hash: d3133...7ed
Gjest Sommerfuggel Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Hei! Det var ikke jeg som nevnte IP-adressene. Jeg kan ikke se mer enn dere kan, eneste forskjell er at jeg har en redigeringsknapp og "gjemmeknapp", ellers er det ingen forskjell på deg og meg. Vet ikke hvor dette med IP-adressen kom inn i bildet heller, det eneste vi kan se det på er disse anonymkodene, men det kan jo dere også. I den andre tråden sa jeg at jeg skulle ta en titt, men fant ikke slettegrunn i den tråden som det var kommet rapportering på. Men så skriver jeg "men jeg kan gjemme denne tråden og høre med Elin i morgen" Dette har da blitt feiltydet som at jeg skulle gjemme tråden jeg så på for den andre hovedinnleggeren, men jeg mente å gjemme den tråden jeg faktisk skrev i. Og så er det noen som da kjører seg fast i uriktige påstander. Jeg kan love på tro og ære at vi BM ikke kan se hvem dere er som anonyme. Vi ser kun nick, slik som dere. Sommerfuggel i vinterland brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Det var vel en av de anonyme som begynte å blande inn ip-adresser i den andre tråden?! Ikke Sommerfuggel. Såvidt jeg vet er det kun teknisk avdeling og Elin som kan se hvem som gjemmer seg bak anonym. F.eks. må AnneVictoria sjekke med teknisk avd for å få vite hvilken bruker som har er bak et anonymt månedens innlegg, for at hun skal kunne gi denne brukeren beskjed. Om moderator-IS kan se det, tviler jeg også på, for ut fra tidligere tråder mener jeg å huske at det er Elin som også tar seg av det hvis det er snakk om at en anonym har brutt forumreglene og skal få advarsel. Brukermoderatorene har ikke adgang til å se hvem som er bak anonymknappen. Brukermoderatorene har ikke innsyn i noe av det som går under teknisk, de ser ikke ip-adresser. Kunne de sett det kunne de jo funnet ut hvem som er bak anonym og det har de ingen muligheter til. Anonymous poster hash: 492ac...274
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Hei! Det var ikke jeg som nevnte IP-adressene. Jeg kan ikke se mer enn dere kan, eneste forskjell er at jeg har en redigeringsknapp og "gjemmeknapp", ellers er det ingen forskjell på deg og meg. Vet ikke hvor dette med IP-adressen kom inn i bildet heller, det eneste vi kan se det på er disse anonymkodene, men det kan jo dere også. I den andre tråden sa jeg at jeg skulle ta en titt, men fant ikke slettegrunn i den tråden som det var kommet rapportering på. Men så skriver jeg "men jeg kan gjemme denne tråden og høre med Elin i morgen" Dette har da blitt feiltydet som at jeg skulle gjemme tråden jeg så på for den andre hovedinnleggeren, men jeg mente å gjemme den tråden jeg skrev i. Og så er det noen som da kjører seg fast i uriktige påstander. Jeg kan love på tro og ære at vi BM ikke kan se hvem dere er som anonyme. Vi ser kun nick, slik som dere. Sommerfuggel i vinterland brukermoderator Men en ting til; dere har opplyst flere ganger at dere ikke ser rapporteringer heller. Det motsier du her, eller? Anonymous poster hash: d3133...7ed
Gjest Sommerfuggel Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Hei! Det var ikke jeg som nevnte IP-adressene. Jeg kan ikke se mer enn dere kan, eneste forskjell er at jeg har en redigeringsknapp og "gjemmeknapp", ellers er det ingen forskjell på deg og meg. Vet ikke hvor dette med IP-adressen kom inn i bildet heller, det eneste vi kan se det på er disse anonymkodene, men det kan jo dere også. I den andre tråden sa jeg at jeg skulle ta en titt, men fant ikke slettegrunn i den tråden som det var kommet rapportering på. Men så skriver jeg "men jeg kan gjemme denne tråden og høre med Elin i morgen" Dette har da blitt feiltydet som at jeg skulle gjemme tråden jeg så på for den andre hovedinnleggeren, men jeg mente å gjemme den tråden jeg skrev i. Og så er det noen som da kjører seg fast i uriktige påstander. Jeg kan love på tro og ære at vi BM ikke kan se hvem dere er som anonyme. Vi ser kun nick, slik som dere. Sommerfuggel i vinterland brukermoderator Men en ting til; dere har opplyst flere ganger at dere ikke ser rapporteringer heller. Det motsier du her, eller? Anonymous poster hash: d3133...7ed Her må man virkelig vokte sine ord, gitt... Hovedinnlegger skrev flere ganger at hun "hadde sendt inn rapport, men ingenting skjer" Derfor tenkte jeg å være grei og se på tråden sånn i tilfelle mod-IS ikke hadde hatt tid til å se på den ennå. Men jeg fant ikke noe slettegrunnlag. I mellomtiden begynte ting å dra seg til i novembertretten sin tråd også, så jeg spurte henne om hun ville jeg skulle slette tråden HENNES. IKKE den penicilin-tråden jeg tok en titt på. Men det er ikke alle som slår seg til ro med forklaringene. Så jeg håper nå dere slapper helt av! Jeg har sendt tråden videre til Elin nå så hun vil se på dette i morgen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Hei! Det var ikke jeg som nevnte IP-adressene. Jeg kan ikke se mer enn dere kan, eneste forskjell er at jeg har en redigeringsknapp og "gjemmeknapp", ellers er det ingen forskjell på deg og meg. Vet ikke hvor dette med IP-adressen kom inn i bildet heller, det eneste vi kan se det på er disse anonymkodene, men det kan jo dere også. I den andre tråden sa jeg at jeg skulle ta en titt, men fant ikke slettegrunn i den tråden som det var kommet rapportering på. Men så skriver jeg "men jeg kan gjemme denne tråden og høre med Elin i morgen" Dette har da blitt feiltydet som at jeg skulle gjemme tråden jeg så på for den andre hovedinnleggeren, men jeg mente å gjemme den tråden jeg skrev i. Og så er det noen som da kjører seg fast i uriktige påstander. Jeg kan love på tro og ære at vi BM ikke kan se hvem dere er som anonyme. Vi ser kun nick, slik som dere. Sommerfuggel i vinterland brukermoderator Men en ting til; dere har opplyst flere ganger at dere ikke ser rapporteringer heller. Det motsier du her, eller? Anonymous poster hash: d3133...7ed Her må man virkelig vokte sine ord, gitt... Hovedinnlegger skrev flere ganger at hun "hadde sendt inn rapport, men ingenting skjer" Derfor tenkte jeg å være grei og se på tråden sånn i tilfelle mod-IS ikke hadde hatt tid til å se på den ennå. Men jeg fant ikke noe slettegrunnlag. I mellomtiden begynte ting å dra seg til i novembertretten sin tråd også, så jeg spurte henne om hun ville jeg skulle slette tråden HENNES. IKKE den penicilin-tråden jeg tok en titt på. Men det er ikke alle som slår seg til ro med forklaringene. Så jeg håper nå dere slapper helt av! Jeg har sendt tråden videre til Elin nå så hun vil se på dette i morgen. Men du ser vel selv at dette virker rart? Novembertretten skrev at hun hadde rapportert denne anonyme stalkeren, ikke en tråd eller ett innlegg. Anonymous poster hash: d3133...7ed
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Men hvordan vet denne anonyme at ip syns? Noe jeg ikke har fått med meg? Anonymous poster hash: d3133...7ed Jeg er den anonyme som trodde det var slik. Det er slik på Kvinneguiden. Alle som har moderator-status kan se IP på alle innlegg som skrives. Da er det nok bare Admin som kan se det her. De er det to av, Elin og M-IS. Litt synd egentlig, for det ville ha underlettet jobben til brukermoderatorene hvis de kunne se IP. Men å den annen side, det skaper også større anonymitet. Så spørsmålet er bare hva en prioriterer høyest. Men jeg synes at rapporteringene kunne gått ut på feks en felles mailingliste som alle brukermoderatorer var påmeldt, slik at alle som har i det minste moderator-status fikk mail når det var noen som rapporterte noe. Anonymous poster hash: 47286...016
Gjest Sommerfuggel Skrevet 10. oktober 2013 #9 Skrevet 10. oktober 2013 Hei! Det var ikke jeg som nevnte IP-adressene. Jeg kan ikke se mer enn dere kan, eneste forskjell er at jeg har en redigeringsknapp og "gjemmeknapp", ellers er det ingen forskjell på deg og meg. Vet ikke hvor dette med IP-adressen kom inn i bildet heller, det eneste vi kan se det på er disse anonymkodene, men det kan jo dere også. I den andre tråden sa jeg at jeg skulle ta en titt, men fant ikke slettegrunn i den tråden som det var kommet rapportering på. Men så skriver jeg "men jeg kan gjemme denne tråden og høre med Elin i morgen" Dette har da blitt feiltydet som at jeg skulle gjemme tråden jeg så på for den andre hovedinnleggeren, men jeg mente å gjemme den tråden jeg skrev i. Og så er det noen som da kjører seg fast i uriktige påstander. Jeg kan love på tro og ære at vi BM ikke kan se hvem dere er som anonyme. Vi ser kun nick, slik som dere. Sommerfuggel i vinterland brukermoderator Men en ting til; dere har opplyst flere ganger at dere ikke ser rapporteringer heller. Det motsier du her, eller? Anonymous poster hash: d3133...7ed Her må man virkelig vokte sine ord, gitt... Hovedinnlegger skrev flere ganger at hun "hadde sendt inn rapport, men ingenting skjer" Derfor tenkte jeg å være grei og se på tråden sånn i tilfelle mod-IS ikke hadde hatt tid til å se på den ennå. Men jeg fant ikke noe slettegrunnlag. I mellomtiden begynte ting å dra seg til i novembertretten sin tråd også, så jeg spurte henne om hun ville jeg skulle slette tråden HENNES. IKKE den penicilin-tråden jeg tok en titt på. Men det er ikke alle som slår seg til ro med forklaringene. Så jeg håper nå dere slapper helt av! Jeg har sendt tråden videre til Elin nå så hun vil se på dette i morgen. Men du ser vel selv at dette virker rart? Novembertretten skrev at hun hadde rapportert denne anonyme stalkeren, ikke en tråd eller ett innlegg. Anonymous poster hash: d3133...7ed Ja, jeg fikk med meg det. Men jeg får ikke de rapportene så jeg kunne ikke hjelpe nov.tretten der. Men noen henviste også til en tråd om kjøp av Penicilin der hun mente en av brukerene hadde fått så kverulerende svar. Jeg sa jeg skulle se på tråden, men fant som sagt ingen brudd på reglene. Men mens jeg var på den penicilintråden tok nov.tretten sin tråd en kjip retning, derfor sa jeg at jeg kunne gjemme HENNES (altså nov.tretten sin) tråd så Elin kunne se på den. Det var kun ment som en hyggelig "gesture" siden hi ikke følte hun ikke hadde blitt sett, men i stede brøt helvete løs. Nov.tretten sitt innlegg hadde ingenting med Penicilininnlegget å gjøre, men noen skrev at en bruker ble snakket nedsettende til. Derfor så jeg på den. Jeg vet ikke hvilken anonym bruker nov.tretten siktet til, så det eneste jeg kunne ha bidratt med var å gjemme tråden hennes og latt Elin få ta seg av denne stalkeren Sommerfuggel
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #10 Skrevet 10. oktober 2013 Men du ser vel selv at dette virker rart? Novembertretten skrev at hun hadde rapportert denne anonyme stalkeren, ikke en tråd eller ett innlegg. Anonymous poster hash: d3133...7ed Du henger deg opp i masse detaljer her nå, som bare forvirrer mer. Jeg forstår tankegangen din, men Sommerfuggel har sagt at Elin skal ta tak i dette i morgen, kan du ikke bare slå deg til ro med dette? Novembertretten sier at hun har rapportert "denne anonyme" flere ganger. Regner med at novembertretten mener det er en og samme hun har rapportert, selv om hun selvfølgelig ikke kan vite dette sikkert. Imidlertid, alle som skriver her inne, skriver på sin særegne måte. Noen ganger lett gjenkjennbart, andre ganger ikke så lett. Men ofte har det med uttrykksmåter, tegnsetting osv. som man kan kjenne igjen. Så jeg vil tro at novembertretten har god grunn til å mistenke det hun gjør. Fordi penicillin-tråden ble blandet inn, ble det en hel haug med personer som i novembertretten sin tråd som begynte å rote sammen opplysninger, bl.a. det med novembertrettens rapporteringer av anonyme innlegg siste uken. Slik argumentasjonen i tråden gikk synes jeg Sommerfuggel gjorde en god og ryddig jobb. Med så mye sammenblandinger av argumenter og tråder og innlegg og beskyldninger så synes jeg Sommerfuggel gjorde godt rede for seg. Du/dere kverrulerer over smådetaljer som det er gitt opplysninger om ift brukermodereringen på forumet. Det begynner å grense mot paranoia, når du/dere er så mistenksom mot bm nå. Elin har redegjort klart og tydelig at bm ikke kan se hvem som gjemmer seg bak anonymknappen. Elin har også gjort klart at det er moderator-IS og hun som kan se rapporteringer, brukermoderatorene ser ikke rapporteringene! Det er greit å få klargjort reglene, men hvis du fremdeles synes ting er så mistenkelig så synes jeg du skal lage en tråd stilet direkte til Elin inne på Ris og Ros, da får du svar og alle kan se dem der. God natt Anonymous poster hash: 492ac...274
Gjest Sommerfuggel Skrevet 10. oktober 2013 #11 Skrevet 10. oktober 2013 #10 Takk for at du forklarte det så godt, du har forstått hele greia sommerfuggel i vinterland brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #12 Skrevet 10. oktober 2013 Men du ser vel selv at dette virker rart? Novembertretten skrev at hun hadde rapportert denne anonyme stalkeren, ikke en tråd eller ett innlegg. Anonymous poster hash: d3133...7ed Du henger deg opp i masse detaljer her nå, som bare forvirrer mer. Jeg forstår tankegangen din, men Sommerfuggel har sagt at Elin skal ta tak i dette i morgen, kan du ikke bare slå deg til ro med dette? Novembertretten sier at hun har rapportert "denne anonyme" flere ganger. Regner med at novembertretten mener det er en og samme hun har rapportert, selv om hun selvfølgelig ikke kan vite dette sikkert. Imidlertid, alle som skriver her inne, skriver på sin særegne måte. Noen ganger lett gjenkjennbart, andre ganger ikke så lett. Men ofte har det med uttrykksmåter, tegnsetting osv. som man kan kjenne igjen. Så jeg vil tro at novembertretten har god grunn til å mistenke det hun gjør. Fordi penicillin-tråden ble blandet inn, ble det en hel haug med personer som i novembertretten sin tråd som begynte å rote sammen opplysninger, bl.a. det med novembertrettens rapporteringer av anonyme innlegg siste uken. Slik argumentasjonen i tråden gikk synes jeg Sommerfuggel gjorde en god og ryddig jobb. Med så mye sammenblandinger av argumenter og tråder og innlegg og beskyldninger så synes jeg Sommerfuggel gjorde godt rede for seg. Du/dere kverrulerer over smådetaljer som det er gitt opplysninger om ift brukermodereringen på forumet. Det begynner å grense mot paranoia, når du/dere er så mistenksom mot bm nå. Elin har redegjort klart og tydelig at bm ikke kan se hvem som gjemmer seg bak anonymknappen. Elin har også gjort klart at det er moderator-IS og hun som kan se rapporteringer, brukermoderatorene ser ikke rapporteringene! Det er greit å få klargjort reglene, men hvis du fremdeles synes ting er så mistenkelig så synes jeg du skal lage en tråd stilet direkte til Elin inne på Ris og Ros, da får du svar og alle kan se dem der. God natt Anonymous poster hash: 492ac...274 Veit du hva? Jeg tror rett og slett at Sommerfugel i vinterland dreit seg ut. Dette er nok desverre ikke noe verken hun eller Elin kommer til å innrømme. Hun sier nå selv at hun sitter på redigeringsknapp. Fort gjort å gjøre innlegget anonym. Ho har og anonymknappen selv. Dermed er det enkel å gå inn i tråden her og fortelle det var denne anonym som hadde skrevet om IP adressen. Hvorfor skulle det være forskjell på bm på kvinne guiden og her? Er ikke begge under klikk? Så her er for mye som henger og svever til at jeg faktisk klarer å tro det Sommerfugel skriver. Kanskje jeg er paranoid.... Jeg veit ikke.... Anonymous poster hash: a8bed...2d1
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #13 Skrevet 10. oktober 2013 Men du ser vel selv at dette virker rart? Novembertretten skrev at hun hadde rapportert denne anonyme stalkeren, ikke en tråd eller ett innlegg. Anonymous poster hash: d3133...7ed Du henger deg opp i masse detaljer her nå, som bare forvirrer mer. Jeg forstår tankegangen din, menSommerfuggel har sagt at Elin skal ta tak i dette i morgen, kan du ikke bare slå deg til ro med dette? Novembertretten sier at hun har rapportert "denne anonyme" flere ganger. Regner med at novembertretten mener det er en og samme hun har rapportert, selv om hun selvfølgelig ikke kan vite dette sikkert. Imidlertid, alle som skriver her inne, skriver på sin særegne måte. Noen ganger lett gjenkjennbart, andre ganger ikke så lett. Men ofte har det med uttrykksmåter, tegnsetting osv. som man kan kjenne igjen. Så jeg vil tro at novembertretten har god grunn til å mistenke det hun gjør. Fordi penicillin-tråden ble blandet inn, ble det en hel haug med personer som i novembertretten sin tråd som begynte å rote sammen opplysninger, bl.a. det med novembertrettens rapporteringer av anonyme innlegg siste uken. Slik argumentasjonen i tråden gikk synes jeg Sommerfuggel gjorde en god og ryddig jobb. Med så mye sammenblandinger av argumenter og tråder og innlegg og beskyldninger så synes jeg Sommerfuggel gjorde godt rede for seg. Du/dere kverrulerer over smådetaljer som det er gitt opplysninger om ift brukermodereringen på forumet. Det begynner å grense mot paranoia, når du/dere er så mistenksom mot bm nå. Elin har redegjort klart og tydelig at bm ikke kan se hvem som gjemmer seg bak anonymknappen. Elin har også gjort klart at det er moderator-IS og hun som kan se rapporteringer, brukermoderatorene ser ikke rapporteringene! Det er greit å få klargjort reglene, men hvis du fremdeles synes ting er så mistenkelig så synes jeg du skal lage en tråd stilet direkte til Elin inne på Ris og Ros, da får du svar og alle kan se dem der. God natt Anonymous poster hash: 492ac...274 Veit du hva? Jeg tror rett og slett at Sommerfugel i vinterland dreit seg ut. Dette er nok desverre ikke noe verken hun eller Elin kommer til å innrømme. Hun sier nå selv at hun sitter på redigeringsknapp. Fort gjort å gjøre innlegget anonym. Ho har og anonymknappen selv. Dermed er det enkel å gå inn i tråden her og fortelle det var denne anonym som hadde skrevet om IP adressen. Hvorfor skulle det være forskjell på bm på kvinne guiden og her? Er ikke begge under klikk? Så her er for mye som henger og svever til at jeg faktisk klarer å tro det Sommerfugel skriver. Kanskje jeg er paranoid.... Jeg veit ikke.... Anonymous poster hash: a8bed...2d1 Du er paranoid!Novembertretten har ikke noe med appocilintråden å gjøre. Den tråden ble dratt frem som eksempel på at anonyme var stygge. Sommerfugl i vinterland har gjort alt etter boka i disse trådene, og ip-adresser er ikke er tema engang og hvorfor noen har blandet in det er meg en gåte. Novembertretten har rapportert in flere innlegg der det virker som det er en bestemt anonym som hetser henne, flere av de er slettet. Kan det snart bli slutt på dramaet nå? Anonymous poster hash: 2cb78...49a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #14 Skrevet 10. oktober 2013 Hvorfor skulle det være forskjell på bm på kvinne guiden og her? Er ikke begge under klikk? Anonymous poster hash: a8bed...2d1 Nei, det var jeg som dreit meg ut ved å tenke som du gjør nå, at de har samme oppsett på både KvinneGuiden og her på BIM/DIB. Det har å gjøre med innstillinger i oppsettet til forumet. Ikke så nøye, men enkelt forklart så tok jeg feil. Brukermoderator har IKKE anledning til å se IP til de som poster innlegg. Det er det bare Admin som har (Moderator-IS og Elin). Er det ille? Det beror på. Det kan brukes for å se om det er en og samme person som oppfører dårlig i flere tråder. Eller om en og samme person lager kvalme i en og samme tråd (ved å poste under nick og som anonym). Hvis du virkelig er bekymret så ikke skriv noe her. Verre er det ikke. Men Elin er kjempegrei og benytter seg ikke av IP til annet enn moderatorarbeide. Moderator-IS tør jeg ikke kommentere, men tror det går bedre med deres bidrag nå etter at det er kommet noen klare regler. Anonymous poster hash: 47286...016
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. oktober 2013 #15 Skrevet 10. oktober 2013 Hallo!! Hvis ikke dette er paranoia så vet ikke jeg....
Gjest ENMLCOA Skrevet 10. oktober 2013 #17 Skrevet 10. oktober 2013 Vi er nok så anonyme som vi trenger å være, ingen grunn til å skyte sommerfugler i panikk. Og forøvrig er det ikke verre enn å sørge for at ingenting i din registrerte mailadresse eller annet du har fylt inn har det aller minste med virkeligheten eller navnet ditt å gjøre. IP er heller ingen quick fix for nysgjerrige moderatorer.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. oktober 2013 #18 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg får ikke skrevet dette i kursiv, men sommerfuggel får ikke sett IP-adressen til noen! På lik linje med oss andre bmer og brukere! Koden nederst på anonyme innlegg er for å skille de anonyme fra hverandre. Sekretøsa Brukermoderator
Gjest novembertretten Skrevet 10. oktober 2013 #19 Skrevet 10. oktober 2013 Nesten godt jeg ikke er slettet enda, for dette er jo helt vanvittig!!! Her blir Sommerfuggl nærmest hetset fordi DERE ikke klarer å holde tråder og innlegg fra hverandre. Jeg har ikke blitt outet, og jeg har ikke noe med appocillin tråden å gjøre. Sommerfuggl tilbød seg å slette min tråd som handlet om anonym hetsing, IKKE appocillintråden. Sommerfuggl har handlet helt etter boka! Og hvorfor drar noen in IP adresser? Hva har det med noe som helst å gjøre? Hadde dere klart å lese så hadde dere sett at ingen har outet noen! DETTE er en av grunnene til at jeg har blitt hetset også. I en tråd sier Liiiiiik, som alle liker, at "hun skjønner hva jeg mener, men at jeg bør holde meg for god til å bruke ord som Jensemann og Lille venn". Jeg sier at jeg aldri har brukt de ordene og hun sier, beklager, men jeg er på mobilen og kan ikke se det..... Da fortsetter "anonym" med at "joda, det skrev du i innleg 29". Jeg skjønner ikke bæret og ser i innlegg nr. 29 hvor noen har brukt de ordene men det er en annen bruker ikke meg! Siden noe jeg skrev også ble quotet i innlegg 29 og noen ikke evner å lese og forstå ender det med at jeg blir hetset av anonym over 2-3 sider fordi jeg har skrevet noe jeg ikke har skrevet! Det rapporterte jeg men ikke noe skjedde på flere dager. Dere leser hva dere vil, klarer ikke forholde dere til fakta og klarer ikke holde kjeft da dere burde gjøre det, kakkler om noe som ikke er reelt i det heletatt og det tar helt av. Og å hetse moderator her er helt på jordet! Her blir hun hetset fordi noen ikke klarer å lese! Beklager at dette går ut over deg, Sommerfuggl, du har handlet helt etter boka. Legger dette inn i den andre tråden også, så dere slutter å holde på snn overfor Sommerfuggl, hun skal tross alt være her fremover!
Gjest ENMLCOA Skrevet 10. oktober 2013 #20 Skrevet 10. oktober 2013 Nesten godt jeg ikke er slettet enda, for dette er jo helt vanvittig!!! Her blir Sommerfuggl nærmest hetset fordi DERE ikke klarer å holde tråder og innlegg fra hverandre. Jeg har ikke blitt outet, og jeg har ikke noe med appocillin tråden å gjøre. Sommerfuggl tilbød seg å slette min tråd som handlet om anonym hetsing, IKKE appocillintråden. Sommerfuggl har handlet helt etter boka! Og hvorfor drar noen in IP adresser? Hva har det med noe som helst å gjøre? Hadde dere klart å lese så hadde dere sett at ingen har outet noen! DETTE er en av grunnene til at jeg har blitt hetset også. I en tråd sier Liiiiiik, som alle liker, at "hun skjønner hva jeg mener, men at jeg bør holde meg for god til å bruke ord som Jensemann og Lille venn". Jeg sier at jeg aldri har brukt de ordene og hun sier, beklager, men jeg er på mobilen og kan ikke se det..... Da fortsetter "anonym" med at "joda, det skrev du i innleg 29". Jeg skjønner ikke bæret og ser i innlegg nr. 29 hvor noen har brukt de ordene men det er en annen bruker ikke meg! Siden noe jeg skrev også ble quotet i innlegg 29 og noen ikke evner å lese og forstå ender det med at jeg blir hetset av anonym over 2-3 sider fordi jeg har skrevet noe jeg ikke har skrevet! Det rapporterte jeg men ikke noe skjedde på flere dager. Dere leser hva dere vil, klarer ikke forholde dere til fakta og klarer ikke holde kjeft da dere burde gjøre det, kakkler om noe som ikke er reelt i det heletatt og det tar helt av. Og å hetse moderator her er helt på jordet! Her blir hun hetset fordi noen ikke klarer å lese! Beklager at dette går ut over deg, Sommerfuggl, du har handlet helt etter boka. Legger dette inn i den andre tråden også, så dere slutter å holde på snn overfor Sommerfuggl, hun skal tross alt være her fremover! Hm, det der med ikke å se når man burde begynne å holde kjeft, som du så vakkert kaller det... var det ikke noe med splinten og bjelken, tro?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #21 Skrevet 10. oktober 2013 Nesten godt jeg ikke er slettet enda, for dette er jo helt vanvittig!!! Her blir Sommerfuggl nærmest hetset fordi DERE ikke klarer å holde tråder og innlegg fra hverandre. Jeg har ikke blitt outet, og jeg har ikke noe med appocillin tråden å gjøre. Sommerfuggl tilbød seg å slette min tråd som handlet om anonym hetsing, IKKE appocillintråden. Sommerfuggl har handlet helt etter boka! Og hvorfor drar noen in IP adresser? Hva har det med noe som helst å gjøre? Hadde dere klart å lese så hadde dere sett at ingen har outet noen! DETTE er en av grunnene til at jeg har blitt hetset også. I en tråd sier Liiiiiik, som alle liker, at "hun skjønner hva jeg mener, men at jeg bør holde meg for god til å bruke ord som Jensemann og Lille venn". Jeg sier at jeg aldri har brukt de ordene og hun sier, beklager, men jeg er på mobilen og kan ikke se det..... Da fortsetter "anonym" med at "joda, det skrev du i innleg 29". Jeg skjønner ikke bæret og ser i innlegg nr. 29 hvor noen har brukt de ordene men det er en annen bruker ikke meg! Siden noe jeg skrev også ble quotet i innlegg 29 og noen ikke evner å lese og forstå ender det med at jeg blir hetset av anonym over 2-3 sider fordi jeg har skrevet noe jeg ikke har skrevet! Det rapporterte jeg men ikke noe skjedde på flere dager. Dere leser hva dere vil, klarer ikke forholde dere til fakta og klarer ikke holde kjeft da dere burde gjøre det, kakkler om noe som ikke er reelt i det heletatt og det tar helt av. Og å hetse moderator her er helt på jordet! Her blir hun hetset fordi noen ikke klarer å lese! Beklager at dette går ut over deg, Sommerfuggl, du har handlet helt etter boka. Legger dette inn i den andre tråden også, så dere slutter å holde på snn overfor Sommerfuggl, hun skal tross alt være her fremover! Hm, det der med ikke å se når man burde begynne å holde kjeft, som du så vakkert kaller det... var det ikke noe med splinten og bjelken, tro? Du har skrevet 9 inlegg tilsammen her inne og samtliger er fylt med dritt, så du buder ihvertfall holde tåta. I den andre tråden ber noen deg om å finne et annet sted å spamme ned, på tide å ta et hint? Anonymous poster hash: 2cb78...49a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #22 Skrevet 10. oktober 2013 Nesten godt jeg ikke er slettet enda, for dette er jo helt vanvittig!!! Her blir Sommerfuggl nærmest hetset fordi DERE ikke klarer å holde tråder og innlegg fra hverandre. Jeg har ikke blitt outet, og jeg har ikke noe med appocillin tråden å gjøre. Sommerfuggl tilbød seg å slette min tråd som handlet om anonym hetsing, IKKE appocillintråden. Sommerfuggl har handlet helt etter boka! Og hvorfor drar noen in IP adresser? Hva har det med noe som helst å gjøre? Hadde dere klart å lese så hadde dere sett at ingen har outet noen! DETTE er en av grunnene til at jeg har blitt hetset også. I en tråd sier Liiiiiik, som alle liker, at "hun skjønner hva jeg mener, men at jeg bør holde meg for god til å bruke ord som Jensemann og Lille venn". Jeg sier at jeg aldri har brukt de ordene og hun sier, beklager, men jeg er på mobilen og kan ikke se det..... Da fortsetter "anonym" med at "joda, det skrev du i innleg 29". Jeg skjønner ikke bæret og ser i innlegg nr. 29 hvor noen har brukt de ordene men det er en annen bruker ikke meg! Siden noe jeg skrev også ble quotet i innlegg 29 og noen ikke evner å lese og forstå ender det med at jeg blir hetset av anonym over 2-3 sider fordi jeg har skrevet noe jeg ikke har skrevet! Det rapporterte jeg men ikke noe skjedde på flere dager. Dere leser hva dere vil, klarer ikke forholde dere til fakta og klarer ikke holde kjeft da dere burde gjøre det, kakkler om noe som ikke er reelt i det heletatt og det tar helt av. Og å hetse moderator her er helt på jordet! Her blir hun hetset fordi noen ikke klarer å lese! Beklager at dette går ut over deg, Sommerfuggl, du har handlet helt etter boka. Legger dette inn i den andre tråden også, så dere slutter å holde på snn overfor Sommerfuggl, hun skal tross alt være her fremover! Hm, det der med ikke å se når man burde begynne å holde kjeft, som du så vakkert kaller det... var det ikke noe med splinten og bjelken, tro? Jøss! Nå synes jeg du bør begynne å roe deg ned littegranne. Du er rett og slett utrolig lite sympatisk i denne tråden. Anonymous poster hash: ae781...4ed
Gjest ENMLCOA Skrevet 10. oktober 2013 #23 Skrevet 10. oktober 2013 Nesten godt jeg ikke er slettet enda, for dette er jo helt vanvittig!!! Her blir Sommerfuggl nærmest hetset fordi DERE ikke klarer å holde tråder og innlegg fra hverandre. Jeg har ikke blitt outet, og jeg har ikke noe med appocillin tråden å gjøre. Sommerfuggl tilbød seg å slette min tråd som handlet om anonym hetsing, IKKE appocillintråden. Sommerfuggl har handlet helt etter boka! Og hvorfor drar noen in IP adresser? Hva har det med noe som helst å gjøre? Hadde dere klart å lese så hadde dere sett at ingen har outet noen! DETTE er en av grunnene til at jeg har blitt hetset også. I en tråd sier Liiiiiik, som alle liker, at "hun skjønner hva jeg mener, men at jeg bør holde meg for god til å bruke ord som Jensemann og Lille venn". Jeg sier at jeg aldri har brukt de ordene og hun sier, beklager, men jeg er på mobilen og kan ikke se det..... Da fortsetter "anonym" med at "joda, det skrev du i innleg 29". Jeg skjønner ikke bæret og ser i innlegg nr. 29 hvor noen har brukt de ordene men det er en annen bruker ikke meg! Siden noe jeg skrev også ble quotet i innlegg 29 og noen ikke evner å lese og forstå ender det med at jeg blir hetset av anonym over 2-3 sider fordi jeg har skrevet noe jeg ikke har skrevet! Det rapporterte jeg men ikke noe skjedde på flere dager. Dere leser hva dere vil, klarer ikke forholde dere til fakta og klarer ikke holde kjeft da dere burde gjøre det, kakkler om noe som ikke er reelt i det heletatt og det tar helt av. Og å hetse moderator her er helt på jordet! Her blir hun hetset fordi noen ikke klarer å lese! Beklager at dette går ut over deg, Sommerfuggl, du har handlet helt etter boka. Legger dette inn i den andre tråden også, så dere slutter å holde på snn overfor Sommerfuggl, hun skal tross alt være her fremover! Hm, det der med ikke å se når man burde begynne å holde kjeft, som du så vakkert kaller det... var det ikke noe med splinten og bjelken, tro? Du har skrevet 9 inlegg tilsammen her inne og samtliger er fylt med dritt, så du buder ihvertfall holde tåta. I den andre tråden ber noen deg om å finne et annet sted å spamme ned, på tide å ta et hint? Anonymous poster hash: 2cb78...49a Fra 9 til spamming er et godt stykke for de fleste av oss.
*Teoline* Skrevet 10. oktober 2013 #24 Skrevet 10. oktober 2013 Nesten godt jeg ikke er slettet enda, for dette er jo helt vanvittig!!! Her blir Sommerfuggl nærmest hetset fordi DERE ikke klarer å holde tråder og innlegg fra hverandre. Jeg har ikke blitt outet, og jeg har ikke noe med appocillin tråden å gjøre. Sommerfuggl tilbød seg å slette min tråd som handlet om anonym hetsing, IKKE appocillintråden. Sommerfuggl har handlet helt etter boka! Og hvorfor drar noen in IP adresser? Hva har det med noe som helst å gjøre? Hadde dere klart å lese så hadde dere sett at ingen har outet noen! DETTE er en av grunnene til at jeg har blitt hetset også. I en tråd sier Liiiiiik, som alle liker, at "hun skjønner hva jeg mener, men at jeg bør holde meg for god til å bruke ord som Jensemann og Lille venn". Jeg sier at jeg aldri har brukt de ordene og hun sier, beklager, men jeg er på mobilen og kan ikke se det..... Da fortsetter "anonym" med at "joda, det skrev du i innleg 29". Jeg skjønner ikke bæret og ser i innlegg nr. 29 hvor noen har brukt de ordene men det er en annen bruker ikke meg! Siden noe jeg skrev også ble quotet i innlegg 29 og noen ikke evner å lese og forstå ender det med at jeg blir hetset av anonym over 2-3 sider fordi jeg har skrevet noe jeg ikke har skrevet! Det rapporterte jeg men ikke noe skjedde på flere dager. Dere leser hva dere vil, klarer ikke forholde dere til fakta og klarer ikke holde kjeft da dere burde gjøre det, kakkler om noe som ikke er reelt i det heletatt og det tar helt av. Og å hetse moderator her er helt på jordet! Her blir hun hetset fordi noen ikke klarer å lese! Beklager at dette går ut over deg, Sommerfuggl, du har handlet helt etter boka. Legger dette inn i den andre tråden også, så dere slutter å holde på snn overfor Sommerfuggl, hun skal tross alt være her fremover! Hm, det der med ikke å se når man burde begynne å holde kjeft, som du så vakkert kaller det... var det ikke noe med splinten og bjelken, tro? Vet du selv hva du egentlig mener her? Eneste jeg leser ut av Novembertrettens innlegg er at hun prøver å forklare hva som egentlig skjedde for å spare Sommerfuggel for mer hets. Det kan da vel ikke selv du ha noe i mot?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #25 Skrevet 10. oktober 2013 Nesten godt jeg ikke er slettet enda, for dette er jo helt vanvittig!!! Her blir Sommerfuggl nærmest hetset fordi DERE ikke klarer å holde tråder og innlegg fra hverandre. Jeg har ikke blitt outet, og jeg har ikke noe med appocillin tråden å gjøre. Sommerfuggl tilbød seg å slette min tråd som handlet om anonym hetsing, IKKE appocillintråden. Sommerfuggl har handlet helt etter boka! Og hvorfor drar noen in IP adresser? Hva har det med noe som helst å gjøre? Hadde dere klart å lese så hadde dere sett at ingen har outet noen! DETTE er en av grunnene til at jeg har blitt hetset også. I en tråd sier Liiiiiik, som alle liker, at "hun skjønner hva jeg mener, men at jeg bør holde meg for god til å bruke ord som Jensemann og Lille venn". Jeg sier at jeg aldri har brukt de ordene og hun sier, beklager, men jeg er på mobilen og kan ikke se det..... Da fortsetter "anonym" med at "joda, det skrev du i innleg 29". Jeg skjønner ikke bæret og ser i innlegg nr. 29 hvor noen har brukt de ordene men det er en annen bruker ikke meg! Siden noe jeg skrev også ble quotet i innlegg 29 og noen ikke evner å lese og forstå ender det med at jeg blir hetset av anonym over 2-3 sider fordi jeg har skrevet noe jeg ikke har skrevet! Det rapporterte jeg men ikke noe skjedde på flere dager. Dere leser hva dere vil, klarer ikke forholde dere til fakta og klarer ikke holde kjeft da dere burde gjøre det, kakkler om noe som ikke er reelt i det heletatt og det tar helt av. Og å hetse moderator her er helt på jordet! Her blir hun hetset fordi noen ikke klarer å lese! Beklager at dette går ut over deg, Sommerfuggl, du har handlet helt etter boka. Legger dette inn i den andre tråden også, så dere slutter å holde på snn overfor Sommerfuggl, hun skal tross alt være her fremover! Hm, det der med ikke å se når man burde begynne å holde kjeft, som du så vakkert kaller det... var det ikke noe med splinten og bjelken, tro? Du har skrevet 9 inlegg tilsammen her inne og samtliger er fylt med dritt, så du buder ihvertfall holde tåta. I den andre tråden ber noen deg om å finne et annet sted å spamme ned, på tide å ta et hint? Anonymous poster hash: 2cb78...49a Fra 9 til spamming er et godt stykke for de fleste av oss. Nei, vet du hva. Når det bare er slikt oppgulp som det du har kommet med her, så er det definitivt greit å definere det som spam. Anonymous poster hash: ae781...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå