Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lege, men ikke fastlegen min. Gyn har sagt han også ordner sykmelding hvis jeg trenger. Er utrolig glad jeg har funnet de rette legene å samarbeide med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, skulle bare si at jeg elsker denne tråden fordi jeg er litt i tenkeboksen om hvordan vi skal gjøre det videre med ivf nå. VI skal ha mer ivf (ferdig med det offentlige nå), men får se hvor etterhvert for blir jo vilt dyrt her i Norge på private klinikker hvis en er over 38 og ikke kan ta en trepakk.

Utrulig godt å høre om erfaringer fra andre som har vært i Danmark og andre steder. Så takk.

Skrevet

Hei, skulle bare si at jeg elsker denne tråden fordi jeg er litt i tenkeboksen om hvordan vi skal gjøre det videre med ivf nå. VI skal ha mer ivf (ferdig med det offentlige nå), men får se hvor etterhvert for blir jo vilt dyrt her i Norge på private klinikker hvis en er over 38 og ikke kan ta en trepakk.

Utrulig godt å høre om erfaringer fra andre som har vært i Danmark og andre steder. Så takk.

Det koster ganske mye i Danmark også. Spesielt hotell er ikke billig, ialle fall ikke i Århus.Men de er flinke da:-)

Skrevet

Det er lege, men ikke fastlegen min. Gyn har sagt han også ordner sykmelding hvis jeg trenger. Er utrolig glad jeg har funnet de rette legene å samarbeide med.

Hvilken lege da? "Super" fastlegen min nevnte i dag at det endre utfordring med sykemeld. min er at man har ikke lov til å være i utlandet i sykemeldings periode. At man må søke på krav på sykepenger da eller noe sant...

Skrevet

Det koster ganske mye i Danmark også. Spesielt hotell er ikke billig, ialle fall ikke i Århus.Men de er flinke da:-)

Ja, alt som bedrer oddsene e jo helt klart det viktigste. Helt klart.

Men min kjære er ikke så med på flere forsøk hverken økonomisk eller insatsvillig, men er motvillig med så lenge han ikke trenger å bidra, så er alene med økonomien. Så må være litt rema 1000 i tilnærmingen. Sånn er det her i gården dessverre. Men han er en god far. Vi har en ivf-unge fra før av. Viktigst for meg å få en til.

Skrevet

Akkurat sånn vi føler det også, derfor utrolig glad for alle som deler sine erfaringer med oss andre, usikre :)

Skrevet

Ja, alt som bedrer oddsene e jo helt klart det viktigste. Helt klart.

Men min kjære er ikke så med på flere forsøk hverken økonomisk eller insatsvillig, men er motvillig med så lenge han ikke trenger å bidra, så er alene med økonomien. Så må være litt rema 1000 i tilnærmingen. Sånn er det her i gården dessverre. Men han er en god far. Vi har en ivf-unge fra før av. Viktigst for meg å få en til.

Uff, så trist at du må dekke alt økonomisk selv. Har du vurdert å øke eventuelle lån du har slik at du ikket renger å jobbe deg ihjel for å få inn kontantene. Hvis jeg var deg ville jeg satset på DK. De har blandt annet muligheter for assisted hatching.

Skrevet

Hvilken lege da? "Super" fastlegen min nevnte i dag at det endre utfordring med sykemeld. min er at man har ikke lov til å være i utlandet i sykemeldings periode. At man må søke på krav på sykepenger da eller noe sant...

Jeg bruker aktupunktur så jeg går til en aktupunktur i Oslo som er tilknyttet en lege. Legen vet jeg i Danmark for behandling, men det får ikke Nav vite.

Skrevet

vi hadde ett forsøk på Maigaard i aug- var herlig å få gå på kort regime i forhold til langt på Rikshospitalet- har lav AMH /mann med behov for Tesa/icsi

fikk ut 3 fine egg etter 10 dager på gonal f/pergo 6 dager i forkant

1 ble befruktet og delte seg, satte inn det de kalte ett perfekt egg

dessverre festet det seg ikke men er veldig tilfreds med kontakten og oppfølgingen hos Maigaard

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...