Gå til innhold

Hva feiler meg??:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har

* vondt i venstre bryst

*stråler fra brystet og ned hele armen

*vondtene kommer og går

*smertene er som om noen klyper meg i brystet

*jeg har lite energi, ofte trøtt og sliten

hva kan dette være?

ja jeg har vært til lege, blir bare satt på smertestillende/betennelsesdempende som jeg skal gå på i en mnd.

Dette begynte for 2 år siden...........................

Anonymous poster hash: 51d53...e41
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vert på grundig sjekk? Undersøkelse av bryst?

Anonymous poster hash: 70ed4...58d
Skrevet

jeg har implantat(som jeg har hatt i 8 år), men egen mener det ikke er det.

Har tatt mammografi for 1 år siden uten noe funn:S

Skrevet

legen* skulle det stå :-)

Skrevet

Har hørt om flere som har implantat som sliter med smerter..

Anonymous poster hash: 70ed4...58d
Skrevet

Ville sjekket bryst og hjerte.

Anonymous poster hash: 2e873...460

Skrevet

Tok ekg en dag jeg hadde mye smerter, men det varer jo bare noen sekunder den ekg'en så jeg skjønner ikke at de kan finne ut noe på det....:S

Alle legene mener det ikke er hjertet pga jeg er ung, får ikke mere vondt under trening osv...:S

jeg blir så lei!!!Er redd det er noe veldig galt, men jeg kommer jo ingen vei med legene....

nå skal jeg altså gå en mnd på disse pillene, men neste gang skal jeg KREVE å få en MR eller noe:(

Skrevet

Tok ekg en dag jeg hadde mye smerter, men det varer jo bare noen sekunder den ekg'en så jeg skjønner ikke at de kan finne ut noe på det....:S

Alle legene mener det ikke er hjertet pga jeg er ung, får ikke mere vondt under trening osv...:S

jeg blir så lei!!!Er redd det er noe veldig galt, men jeg kommer jo ingen vei med legene....

nå skal jeg altså gå en mnd på disse pillene, men neste gang skal jeg KREVE å få en MR eller noe:(

Hvor lenge har du hatt implantatene, da?

Anonymous poster hash: 743d4...c84

Skrevet

Husk at dette ikke er noe legeforum!! Likevel jeg si at det er klassiske tegn på noe muskulært, gjerne utløst av strss eller uro. Stram brystmuskulatur er vanlig for 'kontorrotter'. Ofte svake muskler mellom ryggbladene, altså scapula.

Jeg ville trent roøvelser, yoga, pilates, generell styrke for mage og rygg og stresset ned.

Lykke til!

Skrevet

Takk for tips:-)

Jeg er ingen "kontorrotte", sitter bare i matpausen på jobb:-)

Jeg håper virkelig det kan være noe muskulært.....men hvordan finner jeg ut av det..:S

Det er så rart at jeg er i så dårlig form ellers, ofte infeksjoner osv..slapp,sliten og diverse:S

Har hatt implantatene i 8 år.

Skrevet

Jeg hadde muskelknuter i nakke og skildre og dette gjorde at jeg på lik linje som deg opplevdde symptomer på hjerteproblemer. Musklene henger sammen og fikk beskjed av kiropraktor at resten av overkroppen måtte kompansere for manglende bevegelighet i de låste musklene. Dersom elg ikke viste noe og du kun opplever smertene kortvarig ville jeg ha kontaktet en kiropraktor for å få sjekket om det er noen muskelknuter. Hvis det ikke er det må du mase deg til en ultralyd av hjertet. Det hører med til min historie at jeg tok både elg og ultralyd av hjertet pga en liten lekkasje fra det ene hjertekammeret..

Skrevet

Krev en mamografi (eller hva det heter) ???

Anonymous poster hash: 1455b...d1e
Skrevet

Har du vært hos en naprapat? Det ville jeg gjort med en gang, de har mange års utdanning på muskel og skjelett å de er mye flinkere enn en allmennlege til å finne ut av hva som er feil på de områdene.

Om det ikke er naprapater der du bor er manuellterapeuter et godt annetvalg, men jeg har definitivt fått best hjelp hos naprapat.

Anonymous poster hash: e249f...988
Skrevet

Angående hjerteproblemer, jeg er 22 og har problemer med hjertet. Så det at du er for ung synes jeg var et dårlig argument! Kan legge til at jeg er normalvektig og ikke har noen andre helseproblemer.

Anonymous poster hash: 22a91...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...