Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Forrige fryseforsøk var negativt, hadde masse symptomer da og, men ble nok lurt av lutinusen. Denne gangen merker jeg liksom at ikke like mye lutinus kommer ut igjen, merket stor forskjell bare et par dager etter innsett, i forhold til tablettene jeg tok før innsett og forrige forsøk. akkuratt som om kroppen tar til seg mye mer av progesteronen. Analyserer jo ALT om dagen, og sliter med å vente en hel uke før jeg kan teste hehe:) Anonymous poster hash: d9979...b45
Mnea Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har fått mye ut da jeg har tatt Lutinus.. Nesten litt vel mye.. Har gått med biind hver dag Tok positiv test idag Så trur nok det går begge veier.. Lykke til
Stella&My+2 Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg går på cyclogest (så og si det samme), og ofte kommer nesten hele pillen ut igjen kort tid etter. Men jeg er gravid:)
Stjernemagnolia Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har vært igjennom 12 forsøk. Ti fulle stimuleringsforsøk samt to innsett av frys/tin embryo. Har brukt både Crinone og Lutinus. Av de 12 gangene har jeg vært gravid to ganger. Det har ikke vært noen forskjell på mengden som kommer ut ved mine forsøk i forhold til om jeg har vært gravid eller ikke. Kroppen tar opp det den trenger av progestrone i medisinen resten kommer ut uansett på den ene eller andre dagen.
MK73 Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har hatt 13 innsettinger, 11 ordinære og to frys. Jeg har blitt gravid etter 5 av diss forsøkene - og nei, for meg har det ikke vært noen sammenheng mellom hvor mye progesterontilskudd som kom ut og om jeg evt ble gravid. Kroppen tar det den trenger - som med så mye annet i denne prosessen så kan man ikke bruke dette til å vurder sannsynligheten for suksess, dessverre. Jeg har brukt både Crinone, Cyclogest og Lutinus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå