Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Har bestilt meg time hos SOL pmu, og er såå spent! Noen andre som har vært der og kan dele erfaringer? Anonymous poster hash: 20b51...4a4
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Har hørt at hun er veldig flink Anonymous poster hash: 2a649...6cf
Caprica Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Beklager å si det altså, men hvorfor i alle dager vil du gjøre dette? Jeg har enda til gode å treffe noen med permanent - makeup bryn som ser fine ut.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Mine egne bryn er ikke helt symmetriske, og pga trening ol så forsvinner sminke veldig fort. Jeg har bryn, så det blir å fylle inn litt hår for at det skal se stelt ut uten sminke. Jeg syns det ser like "naturlig" ut som de som sminker bryn, så lenge det er gjort av flinke folk Men det er vel smakssak sikkert. Har sett masse stygge pmu av bryn, men syns det kan være veldig fint på de som allerede har bryn hi Anonymous poster hash: 20b51...4a4
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Gled deg. Sol er knallflink. Ingen ser at mine bryn av Sol er delvis tattoo, stråteknikken hun bruker er genial. Hurra til naturlig vakre bryn og hurra til å slippe å tegne på hver dag.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Åh, så godt å høre at du er fornøyd! jeg skal til datteren til Sol jeg da, håper hun er like dyktig. Har sett på arbeidet hennes på instagram, og det ser veldig lovende ut iallefall. Spesielt de som allerede har litt bryn får veldig fine og naturlige resultater syns jeg Gleder meg! Skal bli sååå deilig å slippe å tegne de hver dag Anonymous poster hash: 20b51...4a4
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Anniken er også flink hun la vipper på meg har sett mange gode resultater på PMU fra henne også.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Så gøy! Gleder meg masse! Har vurdert dette i mange, mange måneder nå, og endelig bestemt meg De er så flinke der, så det må jo bli bra Lyst på eyeliner også, men det må jeg nesten tenke på enda litt lenger Anonymous poster hash: 20b51...4a4
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Kan også anbefales jeg har liner oppe og nede i tillegg til bryn. Slipper da maskara til daglig. Vippeneex. jeg hadde er ikke prioritert så de ble borte etter ett par mnder. fargen blir mye dusere enn resultatet rett etter utført behandling. Først faller ruren så kommer det ny hud over resultatet blir naturlig og fint.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Åh, så heldig du er! Må være herlig å slippe alt styr med sminke på morgenen Veldig lyst på eyeliner både oppe og nede i tillegg, for jeg er så dårlig på å legge det selv.. Hvis jeg blir skikkelig fornøyd kan det nok hende jeg bestiller time til det også. Ser for meg at du er skikkelig pen og velstelt til enhver tid nå, Løvemamma Sukk! Anonymous poster hash: 20b51...4a4
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 Føler meg mye freshere om morgenen, for ikke å snakke om hvor digg det er å være på svømming og slippe å tenke på om jeg har huska å vaske vekk sminka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå