Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Vi har fått anbefalt en lilla veske fra helsesøsteren, men tenkte jeg skulle spørre her om det hjelper før jeg kjøper den. Jeg har gjort så mange bomkjøp av diverse salver, pulver osv. som ikke har hjulpet noe. Noen som vet hvorfor det blir sopp? Hva kan vi gjøre for å unngå det i fremtiden? Både vi og barnehagen skifter bleie ofte, smører krem og lar det tørke før vi tar på bleie. Bruker pampers. Anonymous poster hash: 9db1b...1bb
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Det jeg gjorde med gutten min var å ikke bruke noen salver som helst, kun litt vaselin. Jeg vasket med en ren klut uten såpe og lot ham lufttørke etter hvert bleieskift. Lot ham og ligge av og til uten bleie. Bleieutslett og sårheter forsvinner på 1 dag når jeg gjør det slik. Han tåler ikke alle disse andre kremene. Du kan og bruke potetmel for å holde det tørt, eller uparfymert talkum. Anonymous poster hash: af42b...69f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Babyen min hadde sopp og bleieutslett. Canesten hjalp veldig og har ikke hatt sopp eller utslett etter det. Ca 1 år siden nu. Anonymous poster hash: 99dc1...683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå