Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 dette er sånn ca, hender det blir både mer og mindre. i dag har jeg for eksempel spist frokost: maks to baguetter med mager jubelsalami og litt majones lunsj: pastasalat med hjemmelaget creme fraiche dressing middag: hjemmelaget lasagne med salat og et lite rundstykke kveldsmaten: en pose lett-nudler med ketsjup utenom dette: en banan Anonymous poster hash: 6db25...5d3
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Det var ikke en slankemeny. Du mener kanskje at du skal opp i vekt? Anonymous poster hash: 4e5cf...5d0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Det var ikke en slankemeny. Du mener kanskje at du skal opp i vekt? Anonymous poster hash: 4e5cf...5d0 rapportert. Anonymous poster hash: 6db25...5d3
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Det var ikke en slankemeny. Du mener kanskje at du skal opp i vekt? Anonymous poster hash: 4e5cf...5d0 rapportert. Anonymous poster hash: 6db25...5d3 På grunn av hva? Om du regner ut kcal i det du har ramset opp vil du se at jeg har rett. Anonymous poster hash: 4e5cf...5d0
Miamimom Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Det var ikke en slankemeny. Du mener kanskje at du skal opp i vekt? Anonymous poster hash: 4e5cf...5d0 rapportert. Anonymous poster hash: 6db25...5d3 Hehe, hvorfor det? Ble du fornærmet? Jeg regner med du skjønner at det der er alt annet en en slankende meny ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Frokost: sørg for at det er grovt brød, og spis maks en baguett. Ingen majones. Lunsj: salat uten pasta, og med evt dressing av mager kesam. Middag: hvis du skal spise lasagne, sørg i hvert fall for at det er fullkornspasta, og begrens mengden! Mye salat, lite lasagne. Kvelds: f eks knekkebrød med magert pålegg. Ikke nudler... Utendom: gulrot. Anonymous poster hash: ed000...20a
Hakaruka Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Pass på, du spiser så lite og sunt at det er fare for at du raser så mye ned i vekt at det blir bekymringsverdig!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg ville byttet ut baguettene med havregrøt hver morgen da baguetter,Salami og majones innholder mye fett.Til lunsj ville jeg spist en blandet salat med en del kjøtt/fisk i så du får i deg nok proteiner,til middag laget retter uten kjøttfarse og heller rene fisk og kjøttprodukter,og til kvelds 2-3 rugsprø med kalkunpålegg ,mager ost og grønnsaker.Og som mellom måltid en frukt/nøtter /smoothie 2 ganger pr dag.Ta gjerne 3 middager med fisk pr uke,siden fisk er godt og sunt:) Egg er også en fin protein kilde,så en omelett av eggehviter f eks til lunsj eller kvelds er enkelt og greit.Når du skal ned i vekt er det viktig å spise nok og sunn mat,og skriv gjerne ned hva du spiser i en dagbok og regn ut hvor mange kalorier det er pr dag.Og husk:riktig kosthold er viktig for å gå ned men mosjon spiller også en rolle her;) Anonymous poster hash: ff667...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå