Gå til innhold

Så ekstremt drittlei offentlig helsevesen!

Anbefalte innlegg

Det er bare helt utrolig at det skal være mulig. Jeg har nå, for en ukes tid tilbake ringt inn for å avtale dato til laparoskopi. Stemmen i andre enden spør meg om jeg ikke skal inn for å fjerne cysten som er på eggstokken og jeg svarer at "Nei, men det er mulig at den også skal fjernes. Jeg skal inn for å fjerne egglederne."

Damen i andre enden trykker på pcen og sier "Åja, syns det hørtes litt drastisk ut, men ser det er en del av utredning til IVF. Da setter jeg deg opp med noen som er erfarne og som virkelig kan dette. Skal vi si *** oktober?"
Jeg sa ja og skrev opp timen. Så får jeg brev i posten angående operasjonen og der står det: ... skal fjerne cyste på eggstokken. Cyster er vanligvis ufarlig, men prøve vil bli tatt og sendt til biopsi. Det vil ta ca 2 uker å få svar på dette, og hvis videre behandling er nødvendig kontakter vi deg.

OG DET VAR DET!!!! :angry:  Hva skjer med egglederne som jeg nå har ventet med å fjerne LENGE? Skal de virkelig åpne meg for å lukke meg igjen og så må jeg gjennom hele prosessen for tredje gang for å få fjernet egglederne?

Endret av klishe89

Fortsetter under...

Ring sykehuset og be om å få klarhet i hva det er de har tenkt å gjøre! Hvis de sier at de bare skal fjerne cysta så bli sint og påpek at dette bare er tull og rot! Si at det er uakseptabelt og at de med en gang må se å få registrert at du skal fjerne eggledere! Det er de som skriker høyest som blir hørt. Og feil i helsevesenet skjer titt og stadig, så man må alltid følge godt med og holde seg selv oppdatert!

Lykke til!!

Ring sykehuset og be om å få klarhet i hva det er de har tenkt å gjøre! Hvis de sier at de bare skal fjerne cysta så bli sint og påpek at dette bare er tull og rot! Si at det er uakseptabelt og at de med en gang må se å få registrert at du skal fjerne eggledere! Det er de som skriker høyest som blir hørt. Og feil i helsevesenet skjer titt og stadig, så man må alltid følge godt med og holde seg selv oppdatert!

Lykke til!!

Takk! Jeg ringte og spurte dem. De mente det sto i papirene, men at jeg ikke hadde fått noe informasjon om det fordi de ikke hadde noe informasjonsskriv om det? WTF?! :o  Skriv et da..... Jeg fikk også beskjed om at jeg måtte minne de som skal operere meg på at egglederne skal fjernes med en gang jeg kommer den morgenen?!?! :huh: Føler meg ikke akkurat så veldig trygg på dem merker jeg :unsure: Blir spennende å se hva jeg har igjen i kroppen etter de er ferdig :P

He, he måtte le litt nå...

Du skal si fra hva de skal fjerne.... på morgenen... Og så virket bedøvelse.... Hva skjer nå....

Ikke særlig betryggende når pasientene skal si fra hva som skal fjernes! Hmm, tror jeg ville skrevet med sprittusj på kroppen for å være på den sikre siden.....

Annonse

De som jobber innen det offentlige er ikke så opptatt av pasientene sine. De bryr seg lite om de de skal jobbe for og de som de skal hjelpe, de bryr seg bare om å være på jobb for å heve lønnen sin. Det er problemet med å ha folk ansatt i staten. Det private gjør en mye bedre jobb enn det offentlige noensinne kan gjøre.

Anonymous poster hash: 29a98...b4b

De som jobber innen det offentlige er ikke så opptatt av pasientene sine. De bryr seg lite om de de skal jobbe for og de som de skal hjelpe, de bryr seg bare om å være på jobb for å heve lønnen sin. Det er problemet med å ha folk ansatt i staten. Det private gjør en mye bedre jobb enn det offentlige noensinne kan gjøre.

Anonymous poster hash: 29a98...b4b

Å heisann! Snakk om å skjære alle over en kam! Noen grunn til at du er anonym?

Jeg er glad i, og stolt av jobben min jeg, men etter det særdeles nyanserte innlegget ditt, skjønner jeg jo nå at jeg er en ufølsom latsabb som bare er ute etter lønningsposen.

Beklager klishe89 - det var ikke akkurat noen kommentar på innlegget ditt, men jeg klarte ikke la være og kommentere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...