Gå til innhold

Graviditetstest som blir positiv etter 10 min?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det ikke er noe så blir den ikke positiv i det hele tatt. Jeg har opplevd det du beskriver et par ganger, men begge gangene har det endt i SA. Imidlertid tror jeg mange har opplevd dette og fått baby noen mnd senere også :) du får bare teste igjen om et par dager og se om den blir sterkere. Lykke til :)

Annonse

Ja, det er noe hersk! Klarte ikke å la vær og tok en blendahvit test i morges. Nå etter en stund har den også fått en svak svak strek, men min teori er at den har ligget så lenge og er våt av urin så vil tilslutt streken skinne igjennom.. Mensen har ikke kommet da, men tror kroppen spiller meg et puss.

Kan en lege bekrefte en evt graviditet så tidlig med GU? Skal til lege i morgen for noe annet og tenker å høre om hun kan sjekke, hvis ikke TR er her innen da..

Anonymous poster hash: 298a7...561
Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Ta en digital test da vel =) Jeg tok 3 rfsu-tester som alle var så svakt positive at jeg trodde det var innbilning. de ble mer tydelige når de fikk tørke. Tok de lørdag,søndag og så mandagsmorgen. Mandag kjøpte jeg en digital clearblue, så slapp jeg å tyde streker =) 

De gangene jeg har hatt kjemisk eller SA har det kommet opp positivt svar lenge etter på billigstrimlene...

Er du før eller etter mensdato(IKM)

IKM i går. Hva er kjemisk egentlig?

Anonymous poster hash: 298a7...561

De gangene jeg har hatt kjemisk eller SA har det kommet opp positivt svar lenge etter på billigstrimlene...

Er du før eller etter mensdato(IKM)

IKM i går. Hva er kjemisk egentlig?

Anonymous poster hash: 298a7...561 [/

Kjemisk graviditet er når et egg rekker å feste seg, men ikke fortsetter å utvikle seg. Resultatet kan være tidlige svangerskapssymptomer som trøtthet og kvalme, og selvfølgelig positiv graviditetstest, men menstruasjonen kommer omtrent som forventet, eller kort tid etter.

Man oppdager dette ofte om man tester før IKM.

Jeg har hatt dette siste 2pp:(

Testet positivt 10dpo(dvs 10 dager etter eggløsning)

Så blir testen svakere og svakere mot IKM og mensen kommer en dag el to forsent:(

Annonse

Da er du nok ikke gravid. Hcg stiger i jevnt tempo, og skal fordobles hver 2./3. dag etter unnfangelse, CB skal kunne gi utslag allerede en uke før IKM... Når du får negativ 3 dager etter IKM vil jeg iallefall si at sjansen for at du er gravid er liten. Husk at mensen kan bli forsinket når man veldig gjerne vil være gravid, vanlig når man er prøver. Masse lykke til iallefall, håper jeg tar feil og at du får positiv test senere!

Anonymous poster hash: 8d96e...eec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...