Gå til innhold

Gravidbukser i str 46?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor på bygda og får kun shoppet på nettet. Bruker str 46 i bukser, men H&M sine tettsittende gravidbukser er for trange (de i løs modell passer) :(

Noen nettbutikker som har gravidbukser i stor størrelse og som har fin passform?

Anonymous poster hash: e101a...e89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var kun de sorte i mykt stoff med knyting i bena som passet her. De var og store i str. Brukte L i de. Ellers ble det tights.

Skrevet

Både Laredoute.no og ellos har gravidbukser i str opp til 48. Jeg er høy (180), og passer ikke buksene fra Laredoute, men har kjøpt på Ellos. Står ofte kundevurderinger om de er store i str og sånn.

Skrevet

Bruker str 50/52 til vanlig, gravidbuksene fra hm i str xl har passet hele veien.. uke 36 nå...

Anonymous poster hash: 236dc...6b2
Skrevet (endret)

.

Endret av Moderator-IS
Innlegget sprer bevisst usanneheter eller på annen måte oppfattes som upassende.
Skrevet

Vilruge: jeg også er 180 cm, så da er nok La Redoute ikke aktuelt. Men skal sjekke Ellos :)

HI

Anonymous poster hash: e101a...e89
Skrevet

Er det Lars K. Eriksen som skal kjøpe svære bollemage-bukser for å skremme kona fra å legge på seg de siste fire anbefalte kiloene av totalt vektøkning?

Anonymous poster hash: ba0c4...7c5
Skrevet

Var kun de sorte i mykt stoff med knyting i bena som passet her.

Haha, kjenner til de, ja :)

Anonymous poster hash: 238a9...540

Skrevet

Hennes og maurits sine bukser er ikke like i samme størrelse. Jeg brukte også 46. men om jeg kjøpte 2, 46 i samme type bukse så var de ikke like store. Finn flere i 46 legg de oppå hverandre og prøv den største. kanskje de passer?

Anonymous poster hash: 39e7b...f74
Skrevet

Jeg har og erfaring med at buksene fra hm er ulike. Prøvde en av hver. Sist gang fant jeg ei som passa. Denne gangen var det flere, så jeg kunne faktisk velge ;). Bruker mye tights.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...