Gå til innhold

Slimproppen atter en gang! Dere som har "opplevd" den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner nå hvorfor noen aldri ser den! Her kommer det litt slim hver gang jeg er på do. Blandet med utflod. Har vært sånn i 2 uker nå. Men det er aldri den store klysa som kommer. Bare litt og litt. Ikke noe blod. Bare blankt slim. Hvor mange dager på rad kan man slime sånn tro? Er det fordi livmorhalsen åpner seg eller kan slimet komme ut selv om livmorhalsen er lukket? Er snart ved termin.

Anonymous poster hash: ebd5d...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 barn og opplevde slimproppen i 3 av svangerskapene. Aner ikke om slimet kan komme med lukket livmorhals.

Anonymous poster hash: 2b320...1e3
Skrevet

Slimproppen min gikk i uke 31og jeg fødte i uke 39. Var nok rimelig umoden da.

Anonymous poster hash: ddfdb...9f4

Skrevet

Jeg hadde det sånn, kom slim i 4 eller 5 dager, på 5 eller 6 dagen kom det litt mer enn "vanlig" med slim, og fa da var jeg sikker på at jeg ville føde neste dag. Hadde svigerfar på tlf på skype og han sier : "Når kommer han" (Fikk vite gutt på ultralyd:P) jeg svarer "Han kommer i morgen!" And so she did :D

Skrevet

Slimproppen min gikk i uke 31og jeg fødte i uke 39. Var nok rimelig umoden da.Anonymous poster hash: ddfdb...9f4

Den bygget seg kanskje opp igjen da??

Anonymous poster hash: dbdc5...6d6

Skrevet

Jeg hadde det sånn, kom slim i 4 eller 5 dager, på 5 eller 6 dagen kom det litt mer enn "vanlig" med slim, og fa da var jeg sikker på at jeg ville føde neste dag. Hadde svigerfar på tlf på skype og han sier : "Når kommer han" (Fikk vite gutt på ultralyd:P) jeg svarer "Han kommer i morgen!" And so she did :D

Så spennende!!! :) I går kom det mer enn vanlig, en god del mer enn de andre dagene. Er så spent om det skjer noe snart! :)

Skrevet

Slimproppen min gikk i uke 31og jeg fødte i uke 39. Var nok rimelig umoden da.Anonymous poster hash: ddfdb...9f4

Den bygget seg kanskje opp igjen da??

Nei, den var borte. Hadde flere ultralyder og undersøkelser de siste ukene, og det ble bekreftet av flere.

Anonymous poster hash: ddfdb...9f4

Skrevet

Slimproppen min kom plutselig, så ikke ut som en propp, men en mengde slim og blod. 6,5 time etterpå var baby ute. Første barnet.

Anonymous poster hash: f104b...5d0
Skrevet

Jeg tørka maaaassse slim en hel dag og dagen etter gikk vannet.. Og det var SLIM ikke slimblandet utflod.. 

Anonymous poster hash: 3cf16...a54
Skrevet

Min gikk på kvelden i åtte-tiden.. husker jeg tenkte hmmm kan det være at det skjer noe snart!?  :) Kl ett på natten begynte riene og et døgn senere enn slimproppen kom babyen. Men hadde hatt en del slim i noen dager før det plutselig kom MYE mer pluss annet gørr.

Anonymous poster hash: e5844...1ea
Skrevet

Min gikk dagen før termin, men ungen kon ikke før nesten to uker senere...;-)

Anonymous poster hash: 5f65a...6ab

Skrevet

Vil kalle det jeg har utflod med slim i, ikke slim med utflod i. Så jeg tror dette tar tid. ;)

Hi

Skrevet

Først gikk vannet etter noen timer med rier, så kom slimproppen like etterpå. Den var ikke blodete i det hele tatt.

Men regner med det er ørten varianter på hvordan den kommer ut..

Anonymous poster hash: c17da...2d6

Skrevet

Ja, med kroppen min sitt tempo med å kvitte seg med den slimproppen så må dette være nr ørtenog1-varianten! Begynte for 14 dager siden med små slimete klumper, som gikk over til å bli små tråder, og nå er det litt lengre tråder. Men det skjer hvertfall NOE der nede! ;)

Takk for alle svar! Spennende å høre hvordan andre opplevde slimproppen! ;)

Hi

Skrevet

aldri sett noe slimpropp jeg... hverken forrige gang eller nå?:)

Skrevet

Slik er det her også HI. Og har vært noen uker nå. Mem jeg har termin 2.des. så trebger ikke bety noenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...