ms.Pond Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Har dere lest avisa i dag? http://www.aftenposten.no/okonomi/Fare-for-sjokolademangel-7334581.html#.UlWgZ1BzkrZ Tror vi må gå sammen og plante en kakaoplantasje - nå!
☆☆☆ Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Tør ikkje opne saka, men såg overskrifta og vart bekymra
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) O' skrekk- sjokolademangel! Drit i smørmangel, melkemangel og eggmangel- dette her er jo myyye verre! Meeeen, de sier at det vil være mer nøtter, kjeks og slikt i sjokkisen- og det gjør ikke meg noe, for det er denslags sjokolade jeg liker aller best! Endret 9. oktober 2013 av LillaGorilla♥♥
ms.Pond Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2013 Kanskje vi skal flytte pms-farmen til afrika, så kan vi dyrke kakao og hamstre opp med vår egen pms-sjokolade. Alle kvinner vil elske den
ms.Pond Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2013 Tør ikkje opne saka, men såg overskrifta og vart bekymra De er tidlig ute da, overskriften betegner noe de beregner vil skje i 2020. Så vi har enda noen år på å hamstre litt og hive i fryseren.
bIomstre Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Vrææææl! Jeg må ha min daglige dose 86% - bare å starte hamstringen... Spørs om vi må ha en egen kakaoplantasje på pms-farmen ja. Vi startet vel med en studie tur da? Hvor?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Vrææææl! Jeg må ha min daglige dose 86% - bare å starte hamstringen... Spørs om vi må ha en egen kakaoplantasje på pms-farmen ja. Vi startet vel med en studie tur da? Hvor? Det må jo være et eller annet eksotisk og varmt sted der de dyrker kakao. Etterfulgt av en guidet tur på samtlige sjokoladefabrikker her i landet. Vi kan jo starte her borte
☆☆☆ Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Tør ikkje opne saka, men såg overskrifta og vart bekymra De er tidlig ute da, overskriften betegner noe de beregner vil skje i 2020. Så vi har enda noen år på å hamstre litt og hive i fryseren. Lettelse! Innan den tid håpar eg å vere eks-sjokoman, med den tidshorisonten rekk vel hjelpeapparatet å bygge opp eit brukandes tilbod for avhengige. Men, fritt sitert frå eit klokt menneske eg ikkje kjem på kven er i farta: "En kunne alltids bli kvitt sine feil, om en ikke trivdes så godt med dem".
ms.Pond Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2013 Men, fritt sitert frå eit klokt menneske eg ikkje kjem på kven er i farta: "En kunne alltids bli kvitt sine feil, om en ikke trivdes så godt med dem". Det må være det beste jeg har lest på lenge!
ms.Pond Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2013 Vrææææl! Jeg må ha min daglige dose 86% - bare å starte hamstringen... Spørs om vi må ha en egen kakaoplantasje på pms-farmen ja. Vi startet vel med en studie tur da? Hvor? Det må jo være et eller annet eksotisk og varmt sted der de dyrker kakao. Etterfulgt av en guidet tur på samtlige sjokoladefabrikker her i landet. Vi kan jo starte her borte Går det an å dyrke kakao i drivhus tro? I så fall tror jeg jeg må ta opp igjen planene om å sette opp det her ute... Langtidsprosjekt Sjokolade! Er med på guidet tur! Det blir et spennende kapittel i kranglesagaen: Pms-farmen og sjokoladefabrikken - en oppskrift på paradis
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. oktober 2013 #12 Skrevet 10. oktober 2013 Vrææææl! Jeg må ha min daglige dose 86% - bare å starte hamstringen... Spørs om vi må ha en egen kakaoplantasje på pms-farmen ja. Vi startet vel med en studie tur da? Hvor? Det må jo være et eller annet eksotisk og varmt sted der de dyrker kakao. Etterfulgt av en guidet tur på samtlige sjokoladefabrikker her i landet. Vi kan jo starte her borte Går det an å dyrke kakao i drivhus tro? I så fall tror jeg jeg må ta opp igjen planene om å sette opp det her ute... Langtidsprosjekt Sjokolade! Er med på guidet tur! Det blir et spennende kapittel i kranglesagaen: Pms-farmen og sjokoladefabrikken - en oppskrift på paradis HAhaha... PMS-farmen og sjokoladefabrikken! JA! Jeg får bilder i hodet fra filmen "Chocolat" der borgermesteren til slutt gir seg hen og sovner, mett på sjokolade, i utstillingsvinduet til eieren av butikken. Se for deg en hel gjeng gærne damer som til slutt "gir seg hen" etter magre sjokoladeår og plutselig slår avlingen til og man kan "bade" i det. Gleder meg!
ms.Pond Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2013 Vrææææl! Jeg må ha min daglige dose 86% - bare å starte hamstringen... Spørs om vi må ha en egen kakaoplantasje på pms-farmen ja. Vi startet vel med en studie tur da? Hvor? Det må jo være et eller annet eksotisk og varmt sted der de dyrker kakao. Etterfulgt av en guidet tur på samtlige sjokoladefabrikker her i landet. Vi kan jo starte her borte Går det an å dyrke kakao i drivhus tro? I så fall tror jeg jeg må ta opp igjen planene om å sette opp det her ute... Langtidsprosjekt Sjokolade! Er med på guidet tur! Det blir et spennende kapittel i kranglesagaen: Pms-farmen og sjokoladefabrikken - en oppskrift på paradis HAhaha... PMS-farmen og sjokoladefabrikken! JA! Jeg får bilder i hodet fra filmen "Chocolat" der borgermesteren til slutt gir seg hen og sovner, mett på sjokolade, i utstillingsvinduet til eieren av butikken. Se for deg en hel gjeng gærne damer som til slutt "gir seg hen" etter magre sjokoladeår og plutselig slår avlingen til og man kan "bade" i det. Gleder meg! Jeg elsker den filmen! Nå vet jeg hva jeg skal se i morgen Og hva jeg skal kose meg med til filmen. Det kan jo bare være én ting, særlig når jeg er gressenke i helga, har Johnny Depp på skjermen og en film om noe av det beste som finnes...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. oktober 2013 #14 Skrevet 10. oktober 2013 Vrææææl! Jeg må ha min daglige dose 86% - bare å starte hamstringen... Spørs om vi må ha en egen kakaoplantasje på pms-farmen ja. Vi startet vel med en studie tur da? Hvor? Det må jo være et eller annet eksotisk og varmt sted der de dyrker kakao. Etterfulgt av en guidet tur på samtlige sjokoladefabrikker her i landet. Vi kan jo starte her borte Går det an å dyrke kakao i drivhus tro? I så fall tror jeg jeg må ta opp igjen planene om å sette opp det her ute... Langtidsprosjekt Sjokolade! Er med på guidet tur! Det blir et spennende kapittel i kranglesagaen: Pms-farmen og sjokoladefabrikken - en oppskrift på paradis HAhaha... PMS-farmen og sjokoladefabrikken! JA! Jeg får bilder i hodet fra filmen "Chocolat" der borgermesteren til slutt gir seg hen og sovner, mett på sjokolade, i utstillingsvinduet til eieren av butikken. Se for deg en hel gjeng gærne damer som til slutt "gir seg hen" etter magre sjokoladeår og plutselig slår avlingen til og man kan "bade" i det. Gleder meg! Jeg elsker den filmen! Nå vet jeg hva jeg skal se i morgen Og hva jeg skal kose meg med til filmen. Det kan jo bare være én ting, særlig når jeg er gressenke i helga, har Johnny Depp på skjermen og en film om noe av det beste som finnes... Den filmen er så fiiiin!!! Fargene, stemningen, Johnny Depp og sjokolaaade! Kos deg masse!
LilleBjella Skrevet 10. oktober 2013 #15 Skrevet 10. oktober 2013 Like greit. Jeg burde gå cold turkey uansett.
ms.Pond Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #16 Skrevet 10. oktober 2013 Vrææææl! Jeg må ha min daglige dose 86% - bare å starte hamstringen... Spørs om vi må ha en egen kakaoplantasje på pms-farmen ja. Vi startet vel med en studie tur da? Hvor? Det må jo være et eller annet eksotisk og varmt sted der de dyrker kakao. Etterfulgt av en guidet tur på samtlige sjokoladefabrikker her i landet. Vi kan jo starte her borte Går det an å dyrke kakao i drivhus tro? I så fall tror jeg jeg må ta opp igjen planene om å sette opp det her ute... Langtidsprosjekt Sjokolade! Er med på guidet tur! Det blir et spennende kapittel i kranglesagaen: Pms-farmen og sjokoladefabrikken - en oppskrift på paradis HAhaha... PMS-farmen og sjokoladefabrikken! JA! Jeg får bilder i hodet fra filmen "Chocolat" der borgermesteren til slutt gir seg hen og sovner, mett på sjokolade, i utstillingsvinduet til eieren av butikken. Se for deg en hel gjeng gærne damer som til slutt "gir seg hen" etter magre sjokoladeår og plutselig slår avlingen til og man kan "bade" i det. Gleder meg! Jeg elsker den filmen! Nå vet jeg hva jeg skal se i morgen Og hva jeg skal kose meg med til filmen. Det kan jo bare være én ting, særlig når jeg er gressenke i helga, har Johnny Depp på skjermen og en film om noe av det beste som finnes... Den filmen er så fiiiin!!! Fargene, stemningen, Johnny Depp og sjokolaaade! Kos deg masse! Kom og bli med! Bare meg i sofaen, så (relativt) god plass Og så har jeg vin
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. oktober 2013 #17 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Vrææææl! Jeg må ha min daglige dose 86% - bare å starte hamstringen... Spørs om vi må ha en egen kakaoplantasje på pms-farmen ja. Vi startet vel med en studie tur da? Hvor? Det må jo være et eller annet eksotisk og varmt sted der de dyrker kakao. Etterfulgt av en guidet tur på samtlige sjokoladefabrikker her i landet. Vi kan jo starte her borte Går det an å dyrke kakao i drivhus tro? I så fall tror jeg jeg må ta opp igjen planene om å sette opp det her ute... Langtidsprosjekt Sjokolade! Er med på guidet tur! Det blir et spennende kapittel i kranglesagaen: Pms-farmen og sjokoladefabrikken - en oppskrift på paradis HAhaha... PMS-farmen og sjokoladefabrikken! JA! Jeg får bilder i hodet fra filmen "Chocolat" der borgermesteren til slutt gir seg hen og sovner, mett på sjokolade, i utstillingsvinduet til eieren av butikken. Se for deg en hel gjeng gærne damer som til slutt "gir seg hen" etter magre sjokoladeår og plutselig slår avlingen til og man kan "bade" i det. Gleder meg! Jeg elsker den filmen! Nå vet jeg hva jeg skal se i morgen Og hva jeg skal kose meg med til filmen. Det kan jo bare være én ting, særlig når jeg er gressenke i helga, har Johnny Depp på skjermen og en film om noe av det beste som finnes... Den filmen er så fiiiin!!! Fargene, stemningen, Johnny Depp og sjokolaaade! Kos deg masse! Kom og bli med! Bare meg i sofaen, så (relativt) god plass Og så har jeg vin Kommer! Skal bare ha på meg kosedressen først. Her skal ingenting hindre magen i å få plass til mer sjokolade Endret 11. oktober 2013 av Mrs Smutt & Smilende
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 11. oktober 2013 #18 Skrevet 11. oktober 2013 Det første jeg tenkte når jeg leste artikkelen var om det var mulig å starte kakaobønneplantasje, ha ha Er med på pms-farm jeg altså, omvisning også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå