Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 åååå nei!!!For 2 uker siden sugde jeg kjæresten min også svelget jeg, idag har jeg vært kvalm og ikke bra. Jeg pleier aldri å svelge pga jeg kan bli gravid. Tror dere jeg er gravid? Hva skal jeg gjøre nå? Anonymous poster hash: e2f3e...48e
Musemorbr / Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Ri på en kamel. Jeg har hørt at humpingen hindrer egget fra å feste seg.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Dårlig forsøk på å trolle? Om ikke: NEI, man kan ikke bli gravid ved å svelge, hvordan tror du det går til? Det finnes ingen tilknytting mellom livmor og fordøyelsessystemet, sperma må inn i livmora og opp i eggleder for å møte egg som er klar for befruktning, det er totalt umulig når du svelger.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Kan det lages en regel innpå her at idioti er forbudt?? Irriterer meg 100 ganger mer det enn dialektskriving...... Anonymous poster hash: da30a...585
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Tar dette som troll.... Men vist du er seriøs nå, bør du aldri få barn.... Anonymous poster hash: fdba1...e3a
anonymemammaen Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Ri på en kamel. Jeg har hørt at humpingen hindrer egget fra å feste seg. Hihi
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Tar dette som troll.... Men vist du er seriøs nå, bør du aldri få barn.... Anonymous poster hash: fdba1...e3a Tror ikke noen som hadde trodd på slikt hadde evnet å få barn jeg, så der er vi nok sikret.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Slapp av, det kommer ut øra om en ukes tid.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Slapp av, det kommer ut øra om en ukes tid. Svarte! Er det DET som kom ut av ørene her.. jaja, da slipper jeg å bæsje trollunger :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå