Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg satte inn en spiral i mai 2010, etter at jeg fikk mitt andre barn. Jeg har hatt regelmessig mens etter at jeg satte inn spiralen, mener det er en hormonspiral. Skulle hatt menstruasjon rundt den 5 -6 september, men det kom bare en stripe blod på papiret da jeg tørket meg. ' Har siden da vært mye trøtt og sliten, og kjent symptomer på graviditet. Jeg tok en graviditetstest i midten av september som var negativ. skulle jo hatt mens igjen nå for litt siden, men det kom ingenting nå heller? tok en ny test igår, men fortsatt negativ. tidligere svangerskap har jeg testet positivt rett etter da jeg har ventet menstruasjon. Det går vel ikke ann å bli gravid på spiral? og jeg er vel iallefall ikke gravid så lenge jeg tester negativt? men hvorfor småkvalm, trøtt? og andre symptomer da? og hvorfor kommer ikke menstruasjonen min da jeg har hatt den regelmessig siden jeg satte inn spiralen? Håper på svar Anonymous poster hash: 4569e...735
<3 2G <3 Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Fult mulig den har flyttet på seg så du ikke har beskyttelse. Be legen om hcg blodprøve, ikke alltid en skiller ut nok i urin. Be legen sjekke spiralen med det samme du er der.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Du kan bli gravid med spiral, mamma ble det med meg, hørt flere og. Snakk med en lege Anonymous poster hash: 6923e...464
Muppa 3+1 Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Med hormonspiral er det vanlig å miste mensen. Det er ikke 100% sikkert, men 98-99%
jente08&jente2010<3 Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Med hormonspiral er det vanlig å miste mensen. Det er ikke 100% sikkert, men 98-99% men hvorfor har jeg ikke mistet mensen før? hvorfor skjer det etter 3 år? HI
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Fult mulig den har flyttet på seg så du ikke har beskyttelse. Be legen om hcg blodprøve, ikke alltid en skiller ut nok i urin. Be legen sjekke spiralen med det samme du er der. Takk for svar. Men burde vel være nok hcg til å slå ut på¨en test om jeg skulle være gravid? ville vel vært snart 1mnd siden jeg kunne vært gravid? HI Anonymous poster hash: 4569e...735
<3 2G <3 Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Fult mulig den har flyttet på seg så du ikke har beskyttelse. Be legen om hcg blodprøve, ikke alltid en skiller ut nok i urin. Be legen sjekke spiralen med det samme du er der. Takk for svar. Men burde vel være nok hcg til å slå ut på¨en test om jeg skulle være gravid? ville vel vært snart 1mnd siden jeg kunne vært gravid? HI Anonymous poster hash: 4569e...735 Vet om ei som ikke fikk utsalg på test før uke 11, så en hcg hos legen er lurt. Mensen kan forsvinne ja, men merkelig etter 3år ja.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Fult mulig den har flyttet på seg så du ikke har beskyttelse. Be legen om hcg blodprøve, ikke alltid en skiller ut nok i urin. Be legen sjekke spiralen med det samme du er der. Takk for svar.Men burde vel være nok hcg til å slå ut på¨en test om jeg skulle være gravid? ville vel vært snart 1mnd siden jeg kunne vært gravid? HI Anonymous poster hash: 4569e...735 Vet om ei som ikke fikk utsalg på test før uke 11, så en hcg hos legen er lurt. Mensen kan forsvinne ja, men merkelig etter 3år ja. mange takk for svar, tror jeg bestiller meg en legetime så får jeg prøve å finne ut av det Anonymous poster hash: 4569e...735
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg satte inn en spiral i mai 2010, etter at jeg fikk mitt andre barn. Jeg har hatt regelmessig mens etter at jeg satte inn spiralen, mener det er en hormonspiral. Skulle hatt menstruasjon rundt den 5 -6 september, men det kom bare en stripe blod på papiret da jeg tørket meg. ' Har siden da vært mye trøtt og sliten, og kjent symptomer på graviditet. Jeg tok en graviditetstest i midten av september som var negativ. skulle jo hatt mens igjen nå for litt siden, men det kom ingenting nå heller? tok en ny test igår, men fortsatt negativ. tidligere svangerskap har jeg testet positivt rett etter da jeg har ventet menstruasjon. Det går vel ikke ann å bli gravid på spiral? og jeg er vel iallefall ikke gravid så lenge jeg tester negativt? men hvorfor småkvalm, trøtt? og andre symptomer da? og hvorfor kommer ikke menstruasjonen min da jeg har hatt den regelmessig siden jeg satte inn spiralen? Håper på svar Anonymous poster hash: 4569e...735 Jeg ble gravid på hormonspiralen, så man er ikke 100% sikker med spiral heller, har man sex, så er det alltid en sjanse for å bli gravid. Gå til lege og be om å få testet HCG nivået ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå