Gå til innhold

Til dere som har flere barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere brukt samme eller forskjellig donor på barna deres? :) Driver med planleggingsfasen for søskenforsøk her nå, og vi kommer nok forhåpentligvis til å bruke samme donor. Bare litt nysgjerrig på på "folk flest" gjør :)

Anonymous poster hash: 26421...db7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne hatt samme donor, har en skjønn jente fra Stork. Men vi reserverte ikke flere, hadde nok med de 6 forsøk jeg måtte gjennom. Denne gangen er det ny donor og ny klinikk, IVF Oslo.

Skrevet

Jenta mi og lille frøet i magen har forskjellige donorer.

Anonymous poster hash: 68d97...6c5

Skrevet

Vi har ulike donorer. Har forsøk i det offentlige, og trodde ikke det var mulig med samme donor - men fikk beskjed om at de kunne undersøke om de hadde igjen mer fra den donoren om vi ville. Vi ville ikke det vi da, i vår familie skal jo ikke det biologiske være så viktig siden kona mi er like mye mamma som meg - rart da å absolutt skulle ha helsøsken. Vi er ikke gravid med nr 2 enda da (eller, jeg håper det, men kan ikke teste på omtrent en uke!).

Skrevet

Skjønner deg godt lilleboffen, det biologiske har ikke så mye å si :) Får bare lyst til å bruke samme donor når jeg ser hvor fantastisk perfekt lillegutten vår er, selvom neste sikkert hadde blitt AKKURAT like fantastisk med en annen donor også ;)

Anonymous poster hash: 26421...db7
Skrevet

Det var svært viktig for oss at barna hadde samme åpne donor, - ikke nødvendigvis for vår skyld,  men tror det kan være en styrke for barna. Vi har en på 15 mnd og en på 7+3 i magen:-)

Skrevet

Vi er jo ikke i mål med første engang nå da. Men "vår" donor er valgt ut på medisinsk grunnlag, så jeg skal spørre om muligheten for å reservere han til senere bruk (han er eneste mulige donor for oss i Norge pr dags dato). Men litt usikker egentlig på hva vi i såfall vil,dersom det ikke hadde vært for det medisinske tror jeg ikke det hadde betydd noe for oss. Det er jo oss barnet skal knyttes til, uansett biologisk opphav. 

Skrevet

Holder på med søskenforsøk nå, har samme donor. Kjøpte opp flere strå med en gang vi ble gravide med førstemann.

Skrevet

Våre to barn har samme anonyme donor. Vi har to strå igjen , etter det finnes ikke mer fra den donoren da han har stoppet å donere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...