Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Har dere brukt samme eller forskjellig donor på barna deres? Driver med planleggingsfasen for søskenforsøk her nå, og vi kommer nok forhåpentligvis til å bruke samme donor. Bare litt nysgjerrig på på "folk flest" gjør Anonymous poster hash: 26421...db7
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Skulle gjerne hatt samme donor, har en skjønn jente fra Stork. Men vi reserverte ikke flere, hadde nok med de 6 forsøk jeg måtte gjennom. Denne gangen er det ny donor og ny klinikk, IVF Oslo.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Jenta mi og lille frøet i magen har forskjellige donorer. Anonymous poster hash: 68d97...6c5
Lilleboffen Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Vi har ulike donorer. Har forsøk i det offentlige, og trodde ikke det var mulig med samme donor - men fikk beskjed om at de kunne undersøke om de hadde igjen mer fra den donoren om vi ville. Vi ville ikke det vi da, i vår familie skal jo ikke det biologiske være så viktig siden kona mi er like mye mamma som meg - rart da å absolutt skulle ha helsøsken. Vi er ikke gravid med nr 2 enda da (eller, jeg håper det, men kan ikke teste på omtrent en uke!).
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Skjønner deg godt lilleboffen, det biologiske har ikke så mye å si Får bare lyst til å bruke samme donor når jeg ser hvor fantastisk perfekt lillegutten vår er, selvom neste sikkert hadde blitt AKKURAT like fantastisk med en annen donor også Anonymous poster hash: 26421...db7
Stella&My+2 Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Det var svært viktig for oss at barna hadde samme åpne donor, - ikke nødvendigvis for vår skyld, men tror det kan være en styrke for barna. Vi har en på 15 mnd og en på 7+3 i magen:-)
PrinsesseHengepupp Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Vi er jo ikke i mål med første engang nå da. Men "vår" donor er valgt ut på medisinsk grunnlag, så jeg skal spørre om muligheten for å reservere han til senere bruk (han er eneste mulige donor for oss i Norge pr dags dato). Men litt usikker egentlig på hva vi i såfall vil,dersom det ikke hadde vært for det medisinske tror jeg ikke det hadde betydd noe for oss. Det er jo oss barnet skal knyttes til, uansett biologisk opphav.
3 små skatter Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Holder på med søskenforsøk nå, har samme donor. Kjøpte opp flere strå med en gang vi ble gravide med førstemann.
lillebie på`n igjen Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Våre to barn har samme anonyme donor. Vi har to strå igjen , etter det finnes ikke mer fra den donoren da han har stoppet å donere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå