LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Spesielt når de spanderer nye klær til 1000 kr pr unge. Har vært på shopping med mormor idag vi, nemlig, og der fikk ungene fint og nytt ulltøy, luer osv til en god slump penger. Og fireåringen fikk lurt til seg både en softis og en brus..
ms.Pond Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Så stas! Besteforeldre er fantastiske vesener Og jeg er så evig takknemlig for hver eneste en vi har, og alt de gir junior av kjærlighet, visdom, lek, snop og glede.
LilleBjella Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Her kommer farmoren til trollene kjørende en times tid fra storbyen, for å ta med seg toåringen, slik at jeg kan konsentrere meg om den nyfødte i helga. På eget initiativ. Så i natt skal jeg forhåpentligvis sove. Og til uka skal samme gutt være hos mormor og morfar, mens vi andre skal på nødvendigheter på riksen. Hipp hurra for besteforeldre. Ellers hadde det pinadø ikke gått rundt......
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2013 Ja, de er fantastiske- alle fire. Og det er jeg så glad for, for jeg er oppvokst uten særlig kontakt med besteforeldre, iallefall ikke på en slik måte. Min morfar døde da mamma var ung, og min mormor da jeg bare var 6 år. Dessuten bodde hun laaaangt unna, så vi så hverandre ikke så ofte. Men hun var en flott mormor når hun kunne. Bodde også et stykke unna mine fars foreldre, og min farmor har nok aldri vært noen god bestemor for noen. Hun sliter med sitt og er mest opptatt av det, for å si det sånn. Farfaren min har alltid vært fantastisk, ringte ofte, var nær og kjær når han var der, men han ble endel begrenset av sin kone, dessverre. Men en komplett nydelig mann som var og er et stort forbilde for meg, og som jeg savner noe fryktelig. Synes da det er så godt at mine barn får vokse opp rett i nærheten av alle sine besteforeldre, og det er mitt store håp at alle holder seg friske og raske lenge, slik at ungene virkelig kan få føle den styrken, tryggheten og nærheten det gir å ha besteforeldre som elsker dem.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Så stas! Besteforeldre er fantastiske vesener Og jeg er så evig takknemlig for hver eneste en vi har, og alt de gir junior av kjærlighet, visdom, lek, snop og glede. Signerer alt her jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå