Gå til innhold

Er det helt sikkert ? Facebook ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt sikkert at man ikke kan se hvem som har søkt opp og vært inne på profilen ?

Kjipt å bli fersket for å snoke hos exer og dama til han kjekke som er innom jobben iblandt...

Anonymous poster hash: 12494...d45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Ja, det er sant. 

Anonymous poster hash: 48c6d...c12
Skrevet

Den du kikker på kan IKKE se at du har vært på dens profil. Men du selv har en logg på hvem du har vært inne på ;)

Anonymous poster hash: 05477...e03

Skrevet

Helt bombe sikkert. så lenge du ikke gjør som meg. Jeg klarte å adde dama til eksen min. gud så pinlig.....

Anonymous poster hash: dcba8...dd2
Skrevet

Hvis han har dame, holder du deg unna. Hva er vitsen med å snoke på dama hans sin facebookside?

Er det helt sikkert at man ikke kan se hvem som har søkt opp og vært inne på profilen ?

Kjipt å bli fersket for å snoke hos exer og dama til han kjekke som er innom jobben iblandt...

Anonymous poster hash: 4b135...693

Gjest Skofantomet
Skrevet

Helt bombe sikkert. så lenge du ikke gjør som meg. Jeg klarte å adde dama til eksen min. gud så pinlig.....

Anonymous poster hash: dcba8...dd2

Haha, her klarte jeg å adde en kollega (da før jeg var begynt i nye jobben) da jeg var inne å så på hvem jeg skulle jobbe med. Pinlig? Ganske ;)

Skrevet

Det kunne jo hende det ble slutt da, vet du. Kjekt å få det med seg i så fall. Han har ikke fb konto selv.

Hi

Skrevet

hvordan finner man logg på face?

Anonymous poster hash: 86745...4e7

Skrevet

Det kunne jo hende det ble slutt da, vet du. Kjekt å få det med seg i så fall. Han har ikke fb konto selv.

Hi

Står det at hun er i et forhold med han på fb når han ikke har fb? Jeg har lest om deg før, og mistenker at det er min type du er ute etter. Jobber du i Hillevåg kanskje?

Skrevet

Ja det gjør jeg fak faktisk!

Anonymous poster hash: 069ed...090

Skrevet

Hi

Står det at hun er i et forhold med han på fb når han ikke har fb? Jeg har lest om deg før, og mistenker at det er min type du er ute etter. Jobber du i Hillevåg kanskje?

Lest om meg før hvor ?

Har ikke diskutert dette her inne eller andre steder før.

Jobber ikke i Hillevåg (hvor er det?) Men er student i en av landets større byer.

Skrevet

Det står "I et forhold" - ikke med hvem.

Men hun har åpen profil og skriver jo litt av det som skjer i hverdagen da.

Skrevet

Ja det gjør jeg fak faktisk!

Anonymous poster hash: 069ed...090

Så det er du som har skrevet om han som kommer og besøker deg på jobb hele tiden? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...